کد خبر: ۱۰۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 27
رئیس انجمن رادیولوژی ایران در گفتگو با گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفا آنلاین- رئیس انجمن رادیولوژی ایران با اشاره به واقعی نبودن تعرفه ها گفت: رادیولوژیست ها از تعرفه پایئن رنج می برند به گونه ای که تعرفه های این رشته درایران حتی کمتر از عقب مانده ترین کشورها است.

دکتر جلال جلال شکوهی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: رادیولوژِیست ها از تعرفه پائین رنج می برند؛ زیرا تعرفه های ما واقعی نیست و کمتر از عقب مانده ترین کشورهاست؛ البته مردم ما دلار و یورو حقوق نمی گیرند اما سازمان های بیمه در جهت حمایت باید بیشترهمت کنند. زیرا پائین ترین تعرفه های دنیا مختص رادیولوژیست های ایرانی است.

وی در خصوص تعداد رادیولوژِست ها بیان کرد: درحال حاضرحدود 2هزار و 300نفر رادیولوژیست داریم و امکان دارد 300 تا 400 نفر هم به این تعداد اضافه شوند.

وی همچنین افزود: البته در مقایسه با برخی کشورها امکان دارد آمار رادیولوژیست های کشور ما کم باشد اما به دلیل پائین بودن تعرفه ها با افزایش رادیولوژیست ها نیز وضعیت در آمد بدتر می شود.

جلال شکوهی تأکید کرد: درست است که هر رشته ای از نظر انسانی، حرفه ای و قسم نامه اولویت های معنوی خودش را دارد اما هر رشته ای از نظر اقتصادی نیز باید بچرخد و در غیر این صورت داوطلبان آن نیز کمتر خواهد بود و این امر در رشته رادیولوژی هم صدق می کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: