کد خبر: ۱۰۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 21
شفا آنلاین>سلامت>معاون علمی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در خصوص سلول‌های بنیادی فعالیت می‌کنند، گفت: یکی از اهداف این معاونت توسعه و تجاری‌سازی در این علم است.
به گزارش شفا آنلاین،سورنا ستاری در حاشیه اختتامیه اولین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در خصوص سلول‌های بنیادی، گفت: یکی از اهداف اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه و تجاری‌سازی در این علم است که خوشبختانه پتانسیل فوق‌العاده بالایی در تجاری‌سازی دارد و فقط در سال گذشته ۵۰شرکت در این رابطه تأسیس شده است.

وی افزود: البته ما تعداد زیادی شرکت دانش‌بنیان داریم و قطعا تا سال آینده این تعداد افزایش خواهد داشت.

ستاری گفت: حرکت جدیدی در ارتباط با سلول‌های بنیادی شروع شده و امیدواریم هم در حوزه تجاری‌سازی و هم در حوزه پژوهش‌های پاینده، آینده خوبی را در این رابطه داشته باشیم.

ورود محصولات جدید در عرصه سلول‌های بنیادین تا ۶ ماه دیگر

رئیس نخستین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادین و پزشکی بازساختی گفت: محصولات جدید در عرصه سلول‌های بنیادی به غیر از سلول‌های خون ساز تا شش ماه دیگر وارد بازار می شود.

امیر علی حمیدیه افزود: محصولات سلول های بنیادی غیر از سلول های خونساز با حمایت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو وارد بازار می شوند.

وی تاکید کرد: این محصولات جدید در درمان بیماری های صعب العلاج تا ۶ ماه دیگر وارد بازار می شود و بیماران محتاج از این محصولات بهره‌مند می شوند.

برچسب ها: جشنواره ، کنگره ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: