کد خبر: ۱۰۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 16
شفا آنلاین>سلامت>دکتر ثمین صدیقی، نماینده جدید سازمان بهداشت جهانی در کشورمان، عصر امروز استوارنامه خود را به دکتر وزیر بهداشت تقدیم کرد.

به گزارش شفا آنلاین،در این نشست که عصر امروز در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، پیرامون برنامه های مشترک وزارت بهداشت با سازمان بهداشت جهانی برای دو سالانه 2016-17 و اهم برنامه های مشترک سال جاری، حوزه های پیشنهادی برای حمایت سازمان بهداشت جهانی در دو سالانه فوق و دیگر اولویت های سلامت وزارت بهداشت بحث و گفتگو شد.

از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست می توان به بررسی طرح تحول نظام سلامت، برنامه آموزش مدیران بیمارستانی، کیفیت مراقبت و ایمنی بیمار، طرح پزشک خانواده، پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر، گسترش نظام مراقبت‌های اولیه بهداشتی به شهرها، مقررات بین‌المللی بهداشتی، ایمنی غذا و اهداف توسعه پایدار اشاره کرد.

بنابر اعلام وب‌دا، دکتر ثمین صدیقی، از سوی خانم دکتر مارگارت چان، رییس سازمان بهداشت جهانی و آقای دکتر علا علوان، مدیر کل دفتر منطقه‌ای مدیترانه شرقی به عنوان نماینده این سازمان در جمهوری اسلامی ایران منصوب و در اردیبهشت ماه سال جاری مورد پذیرش وزارت امور خارجه ایران قرار گرفت.

صدیقی متولد دسامبر 1955 در اسلام آباد پاکستان است که دارای مدرک دکترای تخصصی پزشکی داخلی از پاکستان و دکترای بهداشت عمومی از هیدلبرگ است که جایگزین خانم دکتر جیحان طویلا در ایران شد.

برچسب ها: بهداشت ، سازمان ، جهانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: