کد خبر: ۱۰۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 14
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >جامعه پزشکی >همراهان یک بیمار وقتی از مرگ بیمارشان در بیمارستان باخبرشدند در اقدامی عجیب، خانم دکتر معالج را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 به گزارش شفاآنلاین ،در پی این حادثه که شامگاه چهارشنبه در بیمارستان امام علی(ع) شهر سرابله استان ایلام رخ داد، رئیس بیمارستان گفت: متأسفانه همراهان یک بیمار وقتی از مرگ وی باخبر شدند با حمله به خانم دکتر متخصص قلب که پزشک معالج بیمار بود ایشان را مورد ضرب و جرح قرار دادند البته موضوع به فرمانداری شهرستان «چرداول» اعلام شد و خواهان رسیدگی به ماجرا شدیم.

 فاطمه کریمی در ادامه اظهار داشت: همراهان بیماران بایستی با رعایت مقررات بیمارستان در مواجهه با این مسائل خونسردی خود را حفظ کرده و به حریم پزشکان تعرض نکنند و چنانچه خدایی نخواسته کوتاهی از جانب تیم پرشکی در درمان بیمار مشاهده می کنند موضوع را به بازرسی و رئیس بیمارستان منعکس کنند.

وی در ادامه افزود: مجموعه پزشکان متخصص این بیمارستان افراد دلسوزی هستند که با تحمل سختی ومشقت در این شهر کوچک و با کمترین امکانات رفاهی اسکان یافته و به کار مداوای بیماران می پردازند وتحمیل بداخلاقی و اهانت و ضرب و شتم ادامه فعالیت آنان در این شهرستان را غیرممکن می‌سازد. کریمی، کوتاهی دستگاه قضایی شهرستان در برخورد با تعرض‌کنندگان به کادر پزشکی را عامل تداوم این حرکات دانست و گفت: بی توجهی دستگاه قضایی و نبود برخورد جدی با  متعرضین به پزشکان باعث حاکم شدن این وضعیت شده است. چنانچه قضات با قدرت اعمال قانون کنند به طور قطع در آینده وقوع چنین حرکاتی تکرار نخواهد شد.

 وی بیان داشت: در کمتراز یک ماه قبل یکی از بیماران به پزشک متخصص زنان وزایمان این بیمارستان حمله‌ور شد و متأسفانه امروز نیز یکی از همراهان بیماری که براثر عارضه قلبی و با وجود تلاش‌های کادر پزشکی  جان خود را ازدست داد به پزشک متخصص قلب این بیمارستان حمله ور شده وایشان را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

 رئیس بیمارستان امام علی سرابله تصریح کرد: با ضرب وشتم این پزشک مجموعه پزشکان متخصص ادامه فعالیت پزشکی در سایه تهدید وضرب وشتم را امکانپذیر ندانستند که موضوع به فرمانداری شهرستان منعکس شد و پزشکان با حضوردر فرمانداری از حاکم شدن فضای فوق بر بیمارستان بشدت اظهار گله مندی کردند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد با جدیت دستگاه قضایی در برخورد با ضرب وشتم کنندگان وتأمین امنیت وآسایش مجموعه کادر درمانی این بیمارستان در آینده چنین موضوعاتی تکرار نشود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
3
2
خانم دكترشما هر... رامرتكب بشويدمردم حرفي نزنندبه اعتقادمن مردم شماراراسا بايستي مجازات كنندهمانطوري كه شماهاباعث مرگ عزيزان مردم ميشويدمردم هم بايستي....


من هم پدرم تصادف كردخودم آوردم بيمارستان ولي عصر قائمشهر متاسفانه پزشك وپرستان آنجانشسته بودن پدرم داشت جان ميدادآنها به فريادپدرم نمي رسيدندوباهم مي خنديد و10ييا15نفرباهم بگووبخندداشتند ويك پيرمردداشت سرم وصل ميكردكه باكوتاهي جنايتي را مرتكب شدند هنوز20سال ازآن واقعه ازدلم خارج نمي شودشما.........پدرم باافت فشار خون كه بايستي فشارخون رامي گرفتندنگرفتند پدرعزيزم جان خودش راازدست درحالي ....هيچكس نبودمجازاتشان بكند بايستي خودم پزشك كه آنجا دل ميدادوقوه ميگرفتندرابه سزاي عملش ميرساندم ترحم كردم خدا......پزشكان خاطي كه باپول اين مملكت درس ميخوانند وميليارهادرآمدسالانه دارند ولي دنبال ..........
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: