کد خبر: ۱۰۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 12
شفا آنلاین>سلامت>اول به نیازها و آرزوهای خود توجه کنید. چه چیزی بیشترین اهمیت را برای شما دارد؟ از زندگی چه می خواهید؟ حرف‌های دیگران را در نظر داشته باشید اما بدانید که تصمیم گیرنده شمایید.
به گزارش شفا آنلاین، این شمایید که برای زندگی‌تان تصمیم می‌گیرید، نه افراد زهرآگینی که به پروپای شما می‌چسبند. اگر آن‌ها نمی‌توانند این مسئله را بپذیرند، بهتر است راه خود را کج کنند و به سمتی دیگر بروند.

        خودتان درباره خودتان تصمیم بگیرید. افراد زیادی تمام زندگی را با گفتن این جملات می‌گذرانند: «پدر و مادر می‌خواستند من این کار را انجام دهم.» یا «همسرم از من می‌خواست به این شهر بیاییم.» آیا دلتان می‌خواهد دیگران برای زندگی‌تان تصمیم بگیرند؟ یا شما تصمیم‌گیرنده خواهید بود، بهتر یا بدتر، مهم این است که تصمیم بگیرید وعواقب آن را نیز بپذیرید.

        گروهی از افراد حمایتگر، شاد و سالم دور و بر خود داشته باشید. چرا وقتتان را با افرادی می‌گذرانید که نمی‌خواهید، کنارتان باشند. افرادی را پیدا کنید که خوش‌بین، سرحال و شاد هستند. مطمئن باشید لبخندهای شما بهترین محافظ شما در برابر تنفر زهرآگین‌هاست.

        همان نیروی مثبتی باشید که دلتان می‌خواهد در دیگران ببینید. افرادی مثبت و الهام‌بخشی در زندگی شما حضور داشته‌اند، از آنان الهام بگیرید و خودتان را ازافراد زهر آگین محافظت کنید. لبخند بزنید، از دیگران تعریف کنید و به خودتان تبریک بگویید. با دیگران تماس چشمی برقرار کنید و به‌طور معمول کارهایی را انجام دهید که مردمان خوشایند انجام می‌دهند. خوشایند بودن آنقدرها هم کار سختی نیست.

        آرامش خودتان را حفظ کنید. اگر به‌طور دائم در حال سر و کله زدن با افراد منفی هستید، نیاز جدی به رفع استرس دارید. چیزی پیدا کنید که شما را آرام و متمرکز می‌کند و قوایتان را به شما بر‌می‌گرداند. از مراقبه، یوگا، راه رفتن در طبیعت، گوش دادن به موسیقی آرام برای این منظور استفاده کنید.سپید
Wikihow
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: