کد خبر: ۱۰۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 04
شفا آنلاین>سلامت>جامعه پزشکی >پنجمین كنگره بین المللی نفرولوژی و بیماری های كلیوی كودكان با حضور دانشمندان علوم پزشكی كشور و میهمانی از كشورهای امریكا و انگلستان روز چهارشنبه در شیراز گشایش یافت.

به گزارش شفا آنلاین،علی درخشان دبیر علمی این كنگره  اظهار داشت: عفونت ادراری، رفلاكس، اوروپاتی انسدادی، پیوند كلیه، نارسایی حاد و مزمن كلیه، پرفشاری خون، همودیالیز، دیالیز صفاقی، آب و الكترولیت، از جمله محورهای این كنگره سه روزه است.
وی با بیان اینكه 300 مقاله به دبیرخانه كنگره رسیده است گفت: دراین كنگره علمی 40 مقاله به صورت سخنرانی و 100 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود و 250 نفر شركت كننده از مناطق مختلف كشور حضور دارند .
درخشان با بیان اینكه پنج نفر از دانشمندان علوم پزشكی از كشورهای انگلستان ، امریكا و تركیه در كنگره حضور دارند گفت : مقالات ارائه شده توسط دانشمندان خارجی دست یافته ای به تازه ترین یافته ای علمی در باره بیماریهای كلیوی كودكان است .
وی ادامه داد: در حاشیه این كنگره كارگاه های آموزشی برای استادان و شركت كنندگان برگزار خواهد شد ، این كارگاه ها برای متخصصان اطفال ، جراحی اطفال ، جراحان كلیه و مجاری ادراری و پزشكان عمومی و برخی پزشكان دیگر دارای امتیازات باز آموزی است .
در کنگره نفرولوژی به بررسی عملكرد كلیه سالم، مشكلات كلیه، درمان مشكلات كلیه، جایگزینی كلیه پرداخته می‌شود.
برچسب ها: عفونت ، رفلاكس ، كلیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: