کد خبر: ۱۰۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 04
متخصص سرطان در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفاآنلاین:متخصص سرطان وآنکولوژیست گفت :خوشبختانه در دولت یازدهم داروهای شیمی درمانی بیماران مبتلا به سرطان از کیفیت بالایی برخوردارشده است.چراکه داروهای شیمی درمانی اروپایی در ایران با کیفیت بالادر اختیارمردم قراردارد و با پوشش بیمه ای 100 درصد در اختیار بیماران قرار می گیرد.
دکتر فرهاد قدیری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب گفت:برندهای اصلی داروهای شیمی درمانی ساخت کشورهای اروپایی و به ندرت آمریکایی است که تا قبل از سال 92 در دولت قبلی متاسفانه به دلیل مشکلات ارزی امکان ورود این داروها به کشور کم بود.

 متخصص سرطان و انکولوژیست در ادامه افزود:داروهای اروپایی به دلیل اعتبار شرکت های شان کیفیت مناسبی دارند و متاسفانه در دولت قبل داروهایی که بیماران سرطانی استفاده می کردند ساخت ترکیه و هند بود که کیفیت چندانی نداشت و بیماران نیز رضایت قبل توجهی نداشتند.

دکتر قدیری تصریح کرد:در دولت یازهم و از سال 92  وضعیت داورهای شیمی درمانی به حالت قبل بازگشته و داروهای مرغوب اروپایی در اختیار بیماران مبتلا به سرطان قرار می گیرد.ضمن اینکه خوشبختانه تمام داروها در کشور وجود دارد و تحت پوشش بیمه ها هستند . وی افزود :بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی نیز پوشش مناسبی  به بیماران ارائه می دهند که تقریبا بیماران نیز از این روند رضایت دارند.

 متخصص بیماری های سرطان اضافه کرد:البته درحال حاضربرخی داروهای شیمی درمانی که هنوز استاندارد لازم را ندارند تحت پوشش بیمه قرار نگرفته و به بیماران عرضه نمی شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: