کد خبر: ۱۰۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 30
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>با تصويب هيات وزيران تعدادي از اقلام دارويي مشمول تعهدات دارويي سازمان هاي بيمه گر قرار گرفتند.
به گزارش شفا آنلاین، اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهوري، اين مصوبه را براي اجرا وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ابلاغ كرد.
*متن مصوبه هيات وزيران به شرح زير است:
1- داروهاي زير مشمول تعهدات دارويي سازمان هاي بيمه گر قرار مي گيرند:
الف- كارتريج انسولين 30/70، رگولار (R) و ايزوفان (N) به همراه قلم تزريق حداكثر هر دو سال يك عدد و ماهانه ده عدد سر سوزن مختص تزريق با قلم انسولين با فرانشيز (10%) و به شرط توليد داخل و عدم افزايش قيمت تا دو سال.
ب- داروي ژل ديلتيازم (2%) به شرط توليد داخل و عدم افزايش قيمت تا دو سال.
پ- داروي آلتپليز به شرط تجويز در بيمارستان و در درمان سكته حاد ايسكميك مغزي توسط متخصص مغز و اعصاب و رعايت شرايط راهنماي طبابت باليني و عدم افزايش قيمت تا دو سال.
ت- داروي رتپليز به شرط تجويز در بيمارستان و در درمان سكته حاد قلبي و براساس راهنماي طبابت باليني مصوب و عدم افزايش قيمت تا دو سال.
ث- داروي سرترالين به شرط توليد داخل.
2- شرط تعهد بيمه اي داروي ريتوكسيمب به شرط پرونده اي و تجويز توسط پزشك متخصص بيماري هاي خون و انكولوژي و راديوتراپي در درمان لنفوم غير هوجكين (NHL) و تجويز توسط متخصص پوست و فوق تخصص روماتولوژي در درمان پمفيگوس و تجويز توسط متخصص مغز و اعصاب در بيماران اسكلروز چندگانه (MS) مبتلا به نوروميليت چشمي (نشانگان دويك) Neuromyelitis Optica (Devic s Syndrome) و درمان رد پيوند حاد با واسطه آنتي بادي (AMR) با سهم سازمان (90%) با ارايه گايدلاين انجمن نفرولوژي تغيير مي يابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: