کد خبر: ۱۰۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 29
شفا آنلاین>سلامت>سیزدهمین کنگره بین‌المللی ایمونولوژی و آلرژی 7 تا 10 اردیبهشت ماه در تبریز برگزار شد.
به گزارش شفا آنلاین،جعفر مجیدی، دبیر سیزدهمین کنگره بین‌المللی ایمونولوژی و آلرژی  از برگزاری این کنگره در تبریز خبر داد و گفت: این کنگره هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، دو سال پیش این کنگره در برج میلاد تهران برگزار شد که در حاشیه این کنگره دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز به صورت شفاهی و کتبی درخواست برگزاری سیزدهمین دوره این کنگره در تبریز را مطرح کرد.

وی افزود: این کنگره 7 الی 10 اردیبهشت ماه در تالار پتروشیمی تبریز با حضور اساتید کشوری و خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، سوئد و ... برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کنگره هر دو سال یکبار 10 اردیبهشت ماه مصادف با 29 آوریل روز جهانی ایمونولوژی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کنگره که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری انجمن آلرژی و ایمونولوژی ایران برگزار می‌شود، در موضوعات مختلف ایمونولوژی از جمله تومور، روش های پیشگیری و درمان سرطان، بیماری های خود ایمنی، تغذیه و.... محورهای این کنگره هستند.

مجیدی با بیان اینکه محورهای این کنگره با تمامی رشته‌های بالینی و علوم پایه ارتباط دارد، تاکید کرد: در این کنگره پانل‌های مختلف با حضور اساتید پایه و بالینی داخلی و خارجی از 10 کشور مختلف جهان از جمله آمریکا، کانادا، سوئد، اسپانیا، برزیل و ...برگزار می‌شود.

دبیر علمی این کنگره ادامه داد: حدود 1000 نفر در این کنگره ثبت نام کرده‌اند و حدود 800 عنوان مقاله نیز به دبیرخانه این کنگره رسیده است که 200 عنوان مقاله در پانل‌های کنگره ارائه شده و 600 مقاله نیز به صورت پوستر در حاشیه این کنگره به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این کنگره بعد از ظهر 7 اردیبشهت ماه سال جاری در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شده و 10 اردیبشهت ماه نیز به کار خود پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز کنگره کارگاه هایی در حوزه ایمنولوژی درحال برگزاری است، گفت: امروز و فردا کارگاه های مختلف در حوزه ایمونولوژی و کلاس‌های پیشرفته در این زمینه با حضور اساتید بنام کشوری در حال برگزاری است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: