کد خبر: ۱۰۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 25
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>اولين جشنواره ملي و كنگره بين المللي علوم و فناوري هاي سلول هاي بنيادي و پزشكي بازساختي از 30 ارديبهشت تا اول خرداد با حضور جمع زيادي از دانشمندان برتر بين المللي و اساتيد برجسته در سالن همايش هاي بين المللي رايزن برگزارمي‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،دكتر رامين حشمت دبيرعلمي اولين جشنواره ملي و كنگره بين المللي علوم و فناوري هاي سلولهاي بنيادي و پزشكي بازساختي گفت: اين برنامه به عنوان اولين جشنواره جامع ستاد توسعه علوم و فناوري‌هاي سلولهاي بنيادي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوريبرگزار خواهد شد.
وي افزود: اين جشنواره و كنگره بين المللي با حضور محققان رشته‌هاي مختلف در زمينه‌هاي علوم پايه، باليني، مهندسي بافت و ساير دانشمندان و محققان رشته‌هاي مرتبط برگزار خواهد شد.
دبيرعلمي اولين جشنواره ملي و كنگره بين المللي علوم و فناوري هاي سلولهاي بنيادي و پزشكي بازساختي، در ادامه تصريح كرد: يكي از مشخصه‌هاي اين برنامه جنبه‌هاي گوناگون است كه به اجرا در خواهد آمد كه از جمله آن مي‌توان به حضور جمع كثيري از دانشمندان برتر بين المللي از كشورهاي مختلف مانند آمريكا، كانادا، انگلستان، هلند، آلمان، ايتاليا و ... اشاره كرد.
به گفته حشمت؛ دانشمندان برجسته ايراني مقيم خارج كشور و محققان مراكز علمي و تحقيقاتي در اين مراسم حضور خواهند داشت.
وي افزود: علاوه بر كنگره، بخش فناوري و فن بازار با حضور شركـت‌هاي دانش بنيان و صاحبان ايده و فن نيز برگزار خواهد شد.
حشمت از اهداي جايزه ملي در اولين جشنواره ملي و كنگره بين المللي علوم و فناوري هاي سلولهاي بنيادي و پزشكي بازساختي، خبر داد و عنوان كرد: به برترين‌هاي افرادي كه ايده‌ها، مقالات و پايان نامه‌هاي برتري را در حوزه سلول‌هاي بنيادي و پزشكي بازساختي ارائه كنند جايزه ملي اهدا خواهد شد.
وي حضور دانش آموزان علاقمند را يكي ديگر از بخش‌هاي متفاوت اين مراسم دانست و گفت: دانش آموزان به عنوان سرمايه هاي كشور و با هدف ترويج علم سلول هاي بنيادي مي‌توانند در مراسم حضور داشته باشند و از سخنراني اختصاصي كه متناسب با آنها تنظيم شده بهره‌مند شوند. همچنين از برگزيدگان اولين المپياد دانش آموزي سلول هاي بنيادي كشور تقدير بعمل خواهد آمد.
وي افزود:همچنين در كنار اين جشنواره و كنگره بين المللي 20 كارگاه آموزشي با مشاركت مراكز تحقيقاتي و دانشگاهي مختلف برگزار خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: