کد خبر: ۱۰۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 18
شفاآنلاین:خانواده عباس کیارستمی ازبازگشت تب و عفونت به بدن این فیلمسازخبردادند.

به گزارش شفاآنلاین ،خانواده عباس کیارستمی با ابزار نگرانی از بازگشت تب و عفونت این فیلمساز اعلام کردند؛ وی شنبه شب بار دیگر دچار تب شد که خوشبختانه تیم پزشکی با تجویز آنتی بیوتیک های تازه موفق به کنترل عفونت وی شدند.


  براساس این گزارش در حالی که به نظر می رسید شرایط درمانی عباس کیارستمی به خوبی طی می شود، اما خانواده وی ابزار نگرانی از بازگشت تب و عفونت مجدد در بدن این فیلمساز کردند.
بنا بر اعلام خانواده کیارستمی؛ وی شنبه شب بار دیگر دچار تب شد که خوشبختانه تیم پزشکی با تجویز آنتی بیوتیک های تازه موفق به کنترل عفونت شدند، اما با توجه به طولانی شدن دوران درمان، تعدد عفونت ها و مقاوم شدن بدن در مقابل آنتی بیوتیک به طور طبیعی، ما هنوز بسیار نگرانیم.
همچنین در هر پروسیجری که نفوذ از راه پوست صورت می گیرد، خطر عفونت وجود دارد و او به دلیل آسیب دیدگی «حالب» از «نفروستومی» استفاده می کنند. طبعا تا ترمیم حالب و خارج شدن نفروستومی، از نگرانی ما کاسته نخواهد شد.

عباس کیارستمی متولد 1 تیر 1319 تهران، فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان، کارگردان هنری، تدوین گر و عکاس بین المللی است.
آثار وی با استقبال فراوان منتقدان، فستیوال ها و بنیادهای فرهنگی-هنری جهان روبه رو شده است. او دارای لیسانس نقاشی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. کیارستمی از سال 1970 میلادی در عرصهٔ سینما فعالیت می کند و تاکنون بیش از 40 فیلم سینمایی، کوتاه و مستند ساخته است.
این هنرمند مدتی است که از بیماری گوارشی رنج می برد و در یکی از بیمارستان های تهران بستری است. روند درمانی او در روزهای آینده تا بهبودی کامل در بیمارستنان جم پیگیری خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: