کد خبر: ۱۰۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 05
شفا آنلاین>سلامت>معرفی حداقل یک مرکز توانبخشی مجهز بعنوان نمونه در کل کشور از نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
به گزارش شفا آنلاین،سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پیشرفت‌های خوبی در زمینه آموزش و پژوهش داشته و انتظار می‌رود که این دانشگاه بصورت مجزا و بیشتر به شکل سازمانی فعالیت کند. 

وی در ادامه کاربردی بودن اکثر رشته‌های دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را نقطه قوت این دانشگاه دانست و گفت: امیدواریم شاهد کسب مرجعیت علمی توانبخشی در این دانشگاه و ارائه هرچه بیشتر خدمات از سوی دانشگاه باشیم. 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: با نگاه جامع رهبر تولیت سلامت با وزارت بهداشت است اما اختیار وزارت بهداشت محدود است و وزارتخانه تابع برخی تصمیمات مجلس شورای اسلامی است . 

وزیر بهداشت افزود: ما نیاز داریم که حداقل یک مرکز توانبخشی بعنوان نمونه در کل کشور معرفی کنیم و از آنجایی که دو اتاق عمل بیمارستان رفیده در سال گذشته فعال شد و انواع اعمال جراحی توانبخشی با مجهز‌ترین تجهیزات و توسط تیم جراحان مجرب کشور انجام می‌شود، باید این موضوع را لحاظ کنیم. 

وی ضمن آرزوی سال خوب برای دانشگاهیان دانشگاه علوم بهزیستی با یادآوری ضرورت پشتیبانی بیشتر از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جهت پیشبرد اهداف این دانشگاه از اعضای هیات رئیسه، مدیران و اساتید این دانشگاه که در جهت تحقق اهداف نظام سلامت تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی نمود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: