کد خبر: ۱۰۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 24
شفا آنلاین>سلامت>رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از سازماندهی 20 هزار جوان داوطلب هلال احمر در ‏یک هزار پایگاه ثابت و سیار در قالب طرح های ایمنی ، سلامت و امداد و نجات نوروزی برای خدمات رسانی به مسافران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر مسعود حبیبی در بازدید از طرح سلامت و امدادی شهرستان سرعین در استان اردبیل گفت: در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی حدود 200 هزار بازدید از محل های تعیین شده طرح های امدادی هلال احمر شده که مهم ترین بازدیدها از چادر های ویژه کودکان با 11 هزار بازدید کننده است.
وی افزود: با توجه به بروز حوادث و سوانح رانندگی در ایام سال و افزایش آن در تعطیلات نوروزی کمپین 'نه به تصادفات جاده ای' در کشور راه اندازی شده است.
حبیبی با اشاره به اینکه شهرستان سرعین کانون توجه گردشگران از سراسر کشور است، گفت: امداد جاده ای در این منطقه باید بیشتر مورد توجه امدادگران قرار بگیرد.
وی همچنین به فعالیت های هلال احمر استان اردبیل اشاره کرد و افزود: هلال احمر این استان با بهره گیری از پتانسیل خوب جوانان به شایستگی توان عملیاتی بشردوستانه را در طرح ملی ایمنی و سلامت به نمایش گذاشته است.
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین با اشاره به پرتردد و مسافر پذیربودن استان اردبیل اظهار کرد: 250 امدادگر امنیت جاده های استان و امنیت مسافران نوروزی را با آموزش های لازم بر عهده گرفته اند.
مدیرعامل جمعیت استان اردبیل نیز گفت: امداد هوایی با هدف تسریع در فعالیت های امدادی و کمک رسانی به ویژه در زمان بروز حوادث غبرمترفبه در اردبیل فعالیت خود را آغاز کرده است.
بهرام غیبی همچنین از بازدید بیش از یک هزار نفر از طرح سلامت نوروزی در شهرستان سرعین خبر داد و افزود: آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر استان قابل قبول است.
شهرستان سرعین با آب و هوای مفرح ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگر پذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
برچسب ها: سلامت ، ایمنی ، مسافران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: