کد خبر: ۱۰۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 13
شفا آنلاین>سلامت>هیات مدیره‌های نظام پرستاری استان هرمزگان طی نامه‌ای ضمن قدردانی از زحمات وزیر بهداشت، مسایل و مشکلات پرستاری این استان را عنوان کردند.

به گزارش شفا آنلاین، در متن نامه هیات مدیره‌های نظام پرستاری استان هرمزگان به دکتر سیدحسن هاشمی آمده است:

«ضمن تشکر از حضور جنابعالی در استان خونگرم هرمزگان، دیار خلیج همیشه فارس؛ بسیار خرسندیم که دولت محترم یازدهم با اولویت قراردادن سلامت و با اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت توانسته است گام های اساسی و مثبتی را در جهت خدمت به مردم کشورمان بردارد.

سفر جنابعالی به استان محروم هرمزگان که همراه بوده است با توسعه خدمات بهداشتی درمانی از قبیل افتتاح دانشکده داروسازی و علوم دارویی، بیمارستان 96تختخوابی امام علی (ع)شهرستان رودان، امداد هوایی هرمزگان، 38 تخت مراقبت های ویژه، نخستین دستگاه سی تی آنژیوگرافی استان و... که این خدمات توام با ایجاد بارقه های امید در بین مردم این خطه از کشورعزیزمان می‌باشد، هرچند در رسیدن به اهداف عالی ارتقای سلامت مسیر طولانی در پیش است؛ لیکن با عنایت به تلاش های ارزنده جنابعالی در طول دوران تصدی وزارت، به ویژه سفر اخیرتان، قطعا موجب التیام درد مردم محروم استان شده است.

جناب آقای وزیر همانگونه که مستحضرید افتتاح این مراکز و ارائه خدمات ارزنده متضمن تامین نیروی انسانی متخصص، کارآمد و با تجربه است که بدون شک این مهم یکی از دغدغه های جدی جنابعالی و سایر دلسوزان نظام سلامت است؛ به خصوص در استانی که جنابعالی حتی قبل از دوران وزارت خود با آن آشنا بوده‌اید؛ لذا امیدواریم دست اندرکاران دولت بویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سایر ارکان نیز عنایت ویژه به این امر داشته باشند.

آقای دکتر هاشمی توقع می رود، در جهت توسعه همه جانبه نظام سلامت با در نظر گرفتن استانداردهای مرتبط برای رسیدن به اهداف بلند نظام سلامت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین رضایتمندی گیرندگان خدمت؛ با دیدگاه مثبت و پیگیری مجدانه ای که از جنابعالی سراغ داریم، نسبت به ایجاد شرایط مناسب برای مرتفع نمودن مشکلات و کمبودهای مذکور اقدام نمائید. در این بین ایجاد فرصت های استخدام رسمی، برقراری توازن و عدالت در پرداخت ها، توسعه امکانات رفاهی و... ابزارهایی برای تحقق اهداف های پیش روی نظام سلامت خواهد بود.

به نمایندگی از جامعه شریف پرستاران استان هرمزگان؛ برخود لازم می دانیم براساس آداب و سنت دیرینه مردم مهمان‌نواز استان؛ مجددا حضور جنابعالی را گرامی داشته و موارد ذیل را تاکید نمائیم:

1-ایجاد عدالت در نظام پرداخت بین اعضای تیم سلامت؛ که قطعا نتیجه آن موجب افزایش انگیزه برای پوشش عادلانه خدمات به مردم عزیزمان خواهد بود.

2-ایجاد فرصت های شغلی پایدار و افزایش ظرفیت پذیرش دانشکده‌های پرستاری با هدف آموزش نیروی کارآمد جهت خدمت در مناطق محروم استان

3-تسریع در پرداخت مطالبات معوقه کارکنان و تصریح در نحوه پرداخت ها، با پیگیری بیش از پیش در وصول مطالبات دانشگاه ها از سازمان های بیمه گر و دولت محترم

مجمع نظام پرستاری استان هرمزگان به نمایندگی از جامعه فرهیخته و خدوم پرستاری استان ضمن تاکید بر خواسته‌های مذکور و به حق سفیدپوشان خطه نیلگون خلیج همیشه فارس اظهار نظر شخصی و خارج از عرف افراد را به دور از شکیبایی، متانت پرستاری و پرستاران می‌داند.

- هیات مدیره نظام پرستاری بندرعباس، قشم، حاجی آباد، رودان، بندرخمیر و بوموسی

- هیات مدیره نظام پرستاری بندرلنگه، بستک و پارسیان

- هفت نفر از اعضای هیات مدیره نظام پرستاری میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: