کد خبر: ۹۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 04
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید از فرصت پساتحریم برای جذب سرمایه سرگردان بین المللی برای افزایش تولید، توسعه کشور بهره برداری کنیم .

به گزارش شفا آنلاین،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی شفا در شهر کلیشاد و سودرجان ازتوابع فلاورجان اصفهان افزود: در کشورهای چین و ژاپن بیشترین سرمایه گذاری توسط آمریکا صورت گرفته است ولی نمی توان گفت آنها وابسته هستند چون هم اکنون به قدرت های بزرگ جهانی تبدیل شده اند.
وی با بیان اینکه به تعداد تخت های موجود در کشور به تخت بیمارستانی نیاز داریم تصریح کرد: باید از فرصت پسابرجام که با لطف خدا و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) و تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت به نحو مطلوب استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: قول دادیم که در این دولت 20 هزار تخت را تحویل دهیم و فرصت های سرمایه گذاری را برای بخش های خصوصی و عمومی غیردولتی فراهم کنیم.
بیمارستان 96 تخته خوابی تخصصی شفا در زمینی به مساحت 21 هزار متر مربع مساحت و 11هزار مترمربع زیربنابا اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال توسط وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه علو پزشکی اصفهان در شهرکلیشاد و سودرجان به بهره برداری رسید. این بیمارستان دارای بخش هایی از جمله اورژانس، داخلی ، جراحی، اطفال، زنان و مامایی، زایشگاه، اتاق عمل، ccu، icu و بخش های پاراکلینیک می باشد.
شهرکلیشاد و سودرجان از توابع شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: