کد خبر: ۹۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 02
شفا آنلاین>بیمه و بانک>به اعتقاد تحلیلگران موسسه یو بی اس، بهترین فرصت برای فروش طلا در میان مدت افزایش قیمت به ۱۳۰۰ دلار در هر اونس خواهد بود.
به گزارش شفا آنلاین، کارشناسان اقتصادی موسسه یو بی اس اعلام کردند که اگر طلا بتواند روند صعودی قیمت را حفظ کند، سرمایه گذاران چینی در کوتاه مدت اقدام به خرید بیشتری خواهند کرد و این مساله در رشد تقاضا و قیمت جهانی طلا موثر خواهد بود.
بر اساس این گزارش به نظر می رسد سرمایه گذاران چینی هنوز نسبت به ادامه روند صعودی قیمت طلا در شرایط کنونی شک و تردید دارند و منتظر تثبیت روند صعودی قیمت این فلز زرد هستند.
به اعتقاد تحلیلگران موسسه یو بی اس، بهترین فرصت برای فروش طلا در میان مدت افزایش قیمت به 1300 دلار در هر اونس خواهد بود. البته تقاضای چین همواره پس از پایان تعطیلات سال جدید چینی با افت نسبی روبرو می شود ولی بار دیگر بازار طلا با رشد و رونق همراه خواهد شد.
نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی چین نیز تاثیر زیادی بر وضعیت تقاضای طلا در بازار این کشور داشته است. اگر اوضاع نگران کننده اقتصاد چین طی ماه های آینده نیز ادامه یابد و ارزش یوان همچنان کاهش داشته باشد، تقاضای طلا در بازار این کشور با افزایش روبرو خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: