کد خبر: ۹۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 18
شفا آنلاین>جامعه پزشکی> رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: پیشرفت‌های علمی در زمینه گوش‌، حلق و بینی بسیار چشم‌گیر بوده و ما امروز در مرز علم و دانش روز دنیا در حال حرکت هستیم.
به گزارش شفا آنلاین،زالی در حاشیه مراسم بزرگداشت استاد محمد خرد پیر که در بیمارستان امام خمینی تهران برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد آن بزرگوار گفت: وی یکی از اساتید مشهور و برجسته حوزه سلامت بوده که باید خصلت‌هایش مورد ستایش قرار گیرد و ما باید با معرفی درست این استاد به دانشجوها و جوانان او را الگویی مناسب برای آنها قرار دهیم. 

زالی در ادامه به توصیف ویژگی‌های اخلاقی استاد خرد پیر پرداخت و گفت: جوانمردی از فضیلت‌های درونی استاد بوده و نقش کاریزماتیک وی باعث شده که ما امروز برای بزرگداشت او در اینجا جمع شویم و از دیگر خصوصیات او می‌توانم به بروز بودن در تمام زمینه‌های علمی و داشتن رفتاری شایسته درخور شاگردانش اشاره کنم. 

زالی در ادامه افزود: پیشرفت های علمی در زمینه گوش و حلق و بینی بسیار چشمگیر بوده و ما امروز در مرز علم روز دنیا در حال حرکت هستیم وبا سخت کوشی متخصصین و اساتید در کشور عمل‌های بسیار سختی در این رشته پیچیده و ظریف در نقاط مختلف کشورمان انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رشته اکنون در اوج قله افتخار ایستاده است و امیدواریم که با حرکت درست درمسیر مناسب بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: