کد خبر: ۹۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 17
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >جشن بزرگ روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان برگزارشد.

به گزارش شفاآنلاین ،مراسم آیین بزرگداشت روز پرستار دوشنبه بیست و ششم بهمن ماه و با حضور دکتر شادنوش رئیس دانشگاه، مسئولان استانی و دانشگاه و جمع کثیری از پرستاران و دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در تالار رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد. 


دکتر شادنوش ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، بیان داشت: شخصیتی همچون حضرت زینب(س) نماد یک پرستار واقعی است و الگوی مسلم پرستاری و ایثار در یک جامعه دینی و شیعی دخت امیر المومنین (ع) ،حماسه ساز  صحنه عاشورا و  کسی که رسالت عاشورا را کامل کرد، می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: بنده به عنوان یکی از کسانی که در جامعه سلامت و در کنار پرستاران خدمت می کنم به خود می بالم، لباس سفید پرستاری مانند لباس احرام است. قبله و کعبه آنان دل بنده مومن خداست است که به عنوان بیمار به وی خدمت می کنند.

 دکتر شادنوش در ادامه افزود: بخش زیادی از موفقیت برنامه های طرح تحول نظام سلامت به همت اقدامات انجام شده پرستاران صورت پذیرفته و با همراهی این قشر بزرگ و کارآمد کارهای ارزنده ای در حوزه سلامت و درمان اتفاق افتاده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان این که کار پرستاران با ارزیابی مادی قابل سنجش نیست، اظهار داشت: پرستاری کاری نیست که دچار روزمرگی شود، زیرا فعالیتی برای هدفی متعالی است که حیات بخشیدن به انسان به عنوان ارزنده ترین مخلوق الهی مهم ترین هدف آن است

در این آیین تقی زاده مدیر پرستاری دانشگاه و جوادی فر رئیس نظام پرستاری گزارشی از عملکرد حوزه پرستاری دانشگاه ارائه نمودند و  در ادامه برنامه های متنوعی اجرا گردید و در بخشی از مراسم از 40 پرستار نمونه کشوری، استانی و شهرستانی با حضور مسئولان تقدیر به عمل آمد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: