کد خبر: ۹۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 16
شفا آنلاین>سلامت>رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در جلسه شورای معاونین بنیاد بر ضرورت افزایش اعزام تیم های پزشکی متخصص برای رسیدگی به جانبازان شیمیایی تاکید کرد.

 به گزارش شفا آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی درجلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، پس از استماع گزارش مرکز رسیدگی به مصدومان شیمیایی، ضمن تشکر از اقدامات معاونت بهداشت و درمان بنیاد برای پایش سلامت جانبازان شیمیایی و خانواده های ایثارگران افزود: با توجه به ماهیت پیش رونده بیماری های ناشی از مصدومیت شیمیایی و نیز افزایش سن جانبازان، افزایش اعزام تیم های پزشکی متخصص به شهرستان ها و درمان در محل امری ضروری است.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به وجود 63 هزارجانباز شیمیایی درکشورگفت: براساس بررسی های مرکز تخصصی رسیدگی به مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امورایثارگران، 4 هزار نفر از جانبازان شیمیایی درمعرض خطر قرار دارند و این موضوع رسیدگی بیشتر و اعزام تیم های متخصص به شهرستان ها را ضروری می سازد.
وی با بیان اینکه دردوران دفاع مقدس دشمن بعثی با اقدامات جنایتکارانه و ضدبشری ازسلاح های شیمیایی و میکروبی استفاده کرد، افزود: جانبازان شیمیایی برای حفظ استقلال کشور و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و باید به هر طریق که می توانیم خدمات رسانی به این عزیزان را افزایش دهیم.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: