کد خبر: ۹۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 10
شفا آنلاین>سلامت>معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان گفت: هدف بنیاد ملی نخبگان تواناسازی و هدایت نخبگان برای اثر گذاری بیشتر در حوزه علم و فناوری است.
به گزارش شفا آنلاین،غلامعلی منتظر معاون برنامه‌ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان دستگاهی حاکمیتی است که با هدف سیاست گذاری و برنامه ریزی در زمینه‌ی توسعه منابع انسانی برگزیده کشور با ماموریت برنامه ریزی در زمینه نخبه شناسی، نخبه پروری و نخبه گزینی فعالیت می‌کند. 

وی ادامه داد: هدف بنیاد ایجاد مسیری برای توانا سازی مستعدان برتر کشور و هدایت ‌آن‌ها به سمت تاثیرگذاری بیشتر و بهتر در حوزه‌های علم و فناوری است. 

منتظر بیان کرد: از این رو بنیاد برای طی مسیر نخبگی ایستگاه‌هایی را طراحی کرده و به منظور تشویق و ترغیب صاحبان استعدادهای برتر برای طی مسیر و رسیدن به مرحله‌ اثرگذاری هر یک از ایستگاه‌ها تسهیلاتی برای مشمولان در نظر گرفته است که هر فرد بر اساس فعالیت‌های خود و با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارد امکان بهره‌مندی از تسهیلات را خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان در خصوص زمان بهره مندی از تسهیلات اعطایی به برگزیدگان جشنواره‌های خوارزمی، رازی، فارابی و شیخ بهایی تصریح کرد: برگزیدگان جشنواره خوارزمی،‌ رازی، فارابی و شیخ بهایی تا تاریخ 31 شهریور سال آینده فرصت استفاده از تسهیلات اعطایی که به آن‌ها تعلق می‌گیرد را خواهند داشت.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: