کد خبر: ۹۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 09
شفا آنلاین>سلامت>معاون اجرایی و پشتیبانی سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر، با گلایه از کسانی که منتقد ارائه خدمات دارویی هلال احمر هستند، اظهارداشت: هیچ کس از چگونگی تامین امنیت دارویی مردم حرف نمی زند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر جواد فلاح روز سه شنبه در نشست خبری به تشریح وضعیت داروخانه مرکزی هلال احمر در تامین نیازهای دارویی مردم و بیماران پرداخت و گفت: روزانه ۲۵۰۰ نفر به داروخانه مرکزی هلال احمر مراجعه می کنند که ۱۵۰۰ نسخه بیمه ای است.

وی با تاکید بر اینکه ارائه داروهای خاص در داروخانه مرکزی هلال احمر با حاشیه سود کمتر از ۴ درصد ارائه می شود، افزود: ۲۰ درصد افرادی که به داروخانه مرکزی هلال احمر مراجعه می کنند، توان پرداخت همان ۱۰ درصد فرانشیز نسخه را ندارند.

فلاح با انتقاد از کسانی که در مسیر ارائه خدمات دارویی هلال احمر سنگ اندازی می کنند، گفت: سهم گردش مالی داروخانه مرکزی هلال احمر در سال ۲۰۰ میلیارد تومان است که این رقم بسیار ناچیزی از گردش مالی بازار دارویی کشور است.

معاون اجرایی و پشتیبانی سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با عنوان این مطلب که هیچ کس از چگونگی تامین امنیت دارویی مردم حرفی نزده است، افزود: هر آنچه گفته می شود، فقط مباحث مالی و ارقامی است که در بازار دارویی کشور وجود دارد.

وی با طرح این سئوال از منتقدان خدمات دارویی هلال احمر، گفت: کسی تا حالا نپرسیده اگر داروخانه های هلال احمر نباشند، چه اتفاقی برای مردم و بیماران می افتد. در حالی که سهم داروخانه مرکزی هلال احمر از گردش مالی در بازار دارویی کشور بسیار ناچیز است
برچسب ها: هلال احمر ، سلامت ، بیمه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: