کد خبر: ۹۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 05
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >بازدید شبانه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان قائم(عج) با حاشیه‌های متعدد همراه بود که در نهایت منجر به خروج سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی از بیمارستان درکمال عصبانیت شد.
خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت بیمارستان قائم(عج) مشهد را با عصبانیت ترک کرد/ از کاستی‌های ارائه خدمات به بیماران نمی‌گذرم

به گزارش شفاآنلاین، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امشب و در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی از بخش‌های مختلف مغز و اعصاب، اورژانس، قلب و عروق و عمومی بیمارستان قائم(عج) مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

این بازدید که با حاشیه‌های متعددی همراه بود موجب شد در پایان بازدید سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد شدید از نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان قائم(عج)، این بیمارستان را با عصبانیت ترک کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان بازدید خطاب به رئیس بیمارستان قائم مشهد گفت: اگر بیماری تخت بیمارستانی ندارد یا همراهش نمی‌تواند استراحت کند، حداقل یک پرستار هر یک ساعت وضعیت بیمار را بررسی کند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: پرستار با تجربه در بیمارستان بگذارید، من تعجب می‌کنم در این ساعت شب، حتی یک نورولوژیست و یا یک پزشک متخصص در هیچ‌یک از بخش‌های این بیمارستان وجود ندارد. این کمبودها تقصیر آقای محرابی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و من به هیچ عنوان نمی‌گذرم.

وی خاطرنشان کرد: این نحوه ارائه خدمات در بیمارستان قائم(عج) مشهد، به هیچ عنوان درست نیست، شما بچه انقلاب هستید، چرا یک پزشک متخصص در بیمارستان وجود ندارد، شاید مادر خودتان در اینجا نیاز به خدمات درمانی داشته باشد.

گفتنی است بسیاری از همراهان بیماران بستری در بیمارستان قائم مشهد (عج) هنگام بازدید وزیر از این بیمارستان خواستار رسیدگی سریع به کمبودها در حوزه درمان و مشکلات این بیمارستان شدند.

یکی از همراهان بیمار خطاب به وزیر بهداشت که در حال بازدید از بخش اورژانس بیمارستان قائم(عج) بود، گفت: التماس می‌کنم به فکر ما باشید و مشکلات بیمارستان را برطرف کنید. نحوه ارائه خدمات در این بیمارستان بسیار نامطلوب است. من پدرم را از عصر روز گذشته که سکته کرده بود به بیمارستان آوردم، اما چندین ساعت بر روی تخت در راهروهای بیمارستان بدون حتی رسیدگی یک پرستار افتاده بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به این همراه بیمار وعده رسیدگی سریع به مشکلات و بهبود نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران داد.فارس

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
2
بیمارستان قائم مشهد یک شبکه .. دارد از داروخانه بگیر تا برخی پزشکان و پرستاران تنها چیزی که در این بیمارستان به فکرش نیستن بیمار هست . مسول خرید .... تا درصد نگیرد هیچ خریدی نمیکند بخش ها که دیگر فاجعه هستن انشالله مسولان بازرسی وزات بهداشت هرچه سریع پیگیری کنند اگرهم صلاح دیدن شماره ای اعلام کنند تا مشکلات را بااسناد ومدارک ارایه دهیم
مدیر پایگاه باسلام
انتشار نظرات کاربران به هیچ عنوان موضع سایت نیست و صرفا جهت اطلاع مسولان مربوطه منتشرمی شود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
2
جناب وزیر فکر می کنید فقط بیمارستان قائم مشهد وضعش اینقد اسفباره به سر تشریف بیارید قم بیمارستان تامین اجتماعی رو ببینید که بیشتر اوقات پزشک عمومی هم تو قسمت اورژآنس وجود نداره وقتی هم از پرسنل اورژاتس سوال می کنی پزشک کجاست میگن ما که مسئول پزشک نیستیم. حالا پزشک متخصص پیشکششون...
تو رو بخدا رسیدگی کنید ملت گناه دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
1
0
اقای وزیر بیمارستان نمازی شیراز رو یک سر سرزده تشریف ببرید وقتی در یک بیمارستان دانشگاهی پزشک جرات ندارد روی حرف یک تکسین رادیولوژی حرف بزند شما انتظار دارید مدیریت یک بیمارستان به سامان باشد اقای وزیر محترم بهداشت به حق که شما فردی کوشا ودلسوز هستید ولی متاسفانه زیر مجموعه شما فکر تنها چیزی که نیستند بیمار هست
امیر هوشنگ
|
Canada
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
1
0
با این بودجه ها بهتر از این نمیشه
پزشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
0
جناب آقای وزیر:
وقتیکه صاحبنظران حوزه سلامت مکرراً به جنابعالی متذکر میشدند که مشکلات فقط با تزریق بی حساب و کتاب پول و کارانه های آنچنانی حل نمی شود، مرغ تان یک پا داشت و به حرف هیچکس گوش نمیدادید.
منتظر بدتر از این هم باشید. فرافکنی هم فایده ای ندارد.
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
در بیمارستان قائم بدلیل اینکه بیمارستان درجه 1 هست هیچ یک از پلاتینهای داخلی را نمی خرند فقط خارجی.رئیس اداره کل تجهیزات پزشکی هم میدونه.ولی کار بیمار 0.بنده خدا وزیر بهداشت .پیشنهاد عزل رئیس دانشگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: