کد خبر: ۹۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 27
شفا آنلاین>بیمه و بانک>دلار، سکه و طلای جهانی همه در یک ائتلاف صعودی شدند. بازار دیروز تهران شاهد افزایش قیمت‌ها بود.
به گزارش شفا آنلاین، دلار در جریان معاملات دیروز خود را از سه‌هزارو ٦٣٥ تومان تا سه‌هزارو ٦٥٥ تومان کشاند تا همچنان در محدوده میانی سه‌هزارو ٦٠٠ تا سه‌هزارو ٧٠٠ تومان اتراق کرده باشد. سکه طرح جدید هم از ٩٣٥ هزارو ٥٠٠ تومان در ابتدای صبح خود را به ٩٤٤ هزارتومان رساند و به‌این‌ترتیب نسبت به روز يكشنبه شش هزار و ٥٠٠ تومان افزایش قیمت یافت.

 اونس جهانی طلا هم همین رویه را در پیش گرفت و از هزارو ١٠٤ دلار در آغاز فعالیت بازار تهران به هزار و ١٠٧ دلار رسید و با آنکه افزایش بی‌رمقی در ساعات کاری بازار تهران داشت اما در کنار افزایش قیمت دلار بازار سکه و طلای تهران را با افزایش قیمت همراه کرد. اونس جهانی طلا با هزار و ٩٩ دلار بسته شد و دیروز با هشت دلار افزایش همراه شد. به نظر می‌رسد طلا در همین محدوده قیمتی در نوسان باشد اما این محدوده نوسان برای کوتاه‌مدت خواهد بود.

 تازه‌ترین تحلیل تکنیکال اف‌ایکس‌استریت نشان می‌دهد قیمت جهانی هر اونس طلا در کوتاه‌مدت بین هزارو ٩١ تا هزارو ١١١ دلار در نوسان خواهد بود.تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه‌مدت هزارو ١٠٩ دلار است و اگر این سطح شکسته شود، قیمت طلا تا هزارو ١١١ دلار افزایش خواهد یافت. سطح حمایتی اونس طلا نیز هزارو ٩٥ دلار است و اگر این سطح شکسته شود، قیمت طلا تا هزارو ٩١ دلار کاهش خواهد یافت.

قیمت جهانی طلا از ابتدای سال ٢٠١٦ میلادی تاکنون با رشد چهار درصدی روبه‌رو شده که علت اصلی آن نگرانی‌های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان، افت شدید شاخص سهام در بازارهای بین‌المللی به‌خصوص چین و تنش‌های سیاسی در خاورمیانه و سایر مناطق جهان بوده است. شرق
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: