کد خبر: ۹۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 26
عضو شورای عالی نظام پرستاری:
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور، با عنوان این مطلب که پرستاری در کشور ما هنوز از سوی وزارت بهداشت در تحریم است، تصریح کرد: باید به دنبال مذاکره برد-برد باشیم.
به گزارش شفاآنلاین : وحید نصیری اظهارداشت: جامعه پرستاری باید به سمت اقتدار برود. به نظر من اگر اقتدار پرستاری، مد نظر همه ، مخصوصا کسانی که در صدر سازمان نظام پرستاری و مدیریت های ارشد پرستاری هستند، قرار بگیرد، وضعیت پرستاری کشور بسیار مناسب تر خواهد شد و در تعاملات با وزارت بهداشت بازی برد - برد اعمال می شود.

وی ادامه داد: معاونت پرستاری وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری باید مطالبات پرستاران را برای دولت و دست اندر کاران به روشنی تشریح کنند، تا ماهیت این مطالبات متعدد بر زمین مانده چندین ساله پرستاران، از سوی برخی اشخاص و گروه های فرصت طلب زیاده خواهی عنوان و معرفی نگردد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به در پیش بودن «روز پرستار»، تاکید کرد: نمایندگان پرستاری باید هوشیارتر از همیشه به پای تعاملات و مذاکرات با مسئولین وزارت بهداشت بروند، و تحقق مطالبات پرستاران و پرداخت دیون دولت و وزارت بهداشت را قبل از آغاز هفته پرستاری درخواست نمایند.

وی ادامه داد: پرستاری در کشور ما هنوز از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در تحریم است. پس تعامل و مذاکره با وزارت بهداشت که سالی پر از تهدید و تخریب برای پرستاری کشور رقم زده، نمی تواند بدون پیش شرط باشد.

عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور تاکید کرد: بنده معتقدم در آستانه روز پرستار، موضع ما باید کمی قوی تر، با اقتدار بیشتر و از روی مطالبات قانونی باشد. مسئولین سازمان و اعضای شورای عالی و هیئت مدیره های نظام پرستاری باید درایت بیشتری به خرج دهند تا انشاالله به یک مقصود خوب برسیم.

وی گفت: شورای عالی نظام پرستاری در دوره چهارم از همان ابتدای شروع به کارش هیچ گاه تعاملی را رد نکرده و همواره برای حل مسائل مطرح شده در صحنه مطالبات پرستاری و اعتلا و احقاق حقوق پرستاری و گیرندگان خدمت طالب مذاکره و تعامل بوده است. و این یک فلسفه حاکم بر این دوره از شورای عالی نظام پرستاری است و ما از آنچه که کردیم، مطمئن هستیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: