کد خبر: ۹۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 25
شفا آنلاین>بیمه و بانک>سیامک دولتی در دیدار با عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان بیان داشت: استقرار عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری های اقتصادی از اهداف سیاست های اقتصادی کشور است.
به گزارش شفا آنلاین،دولتی در این دیدار ضمن معرفی و تشریح سبد محصولات بانک اظهارداشت: یکی از اهداف سیاست های اقتصادی کشور، کاهش نابرابری‌های اقتصادی، فقر زدایی، کاهش فاصله طبقات اجتماعی و به طور کل استقرار عدالت می‌باشد.
وی افزود: توانمندسازی و بهبود وضعیت اشتغال، تامین مایحتاج ضروری و ودیعه مسکن، ارتقای سطح اجتماعی- درمانی - معیشتی، بهبود وضعیت آموزشی و فرهنگی و همچنین حفظ و تثبیت موقعیت شغلی افراد از جمله اقداماتی است که به تحقق عدالت اجتماعی کمک می کند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: بر این اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران با اختصاص منابع قرض الحسنه و با کارمزد 4 درصد گامهای موثری در زمینه توانمندسازی اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه برداشته است.
عبدالحسن مقتدایی در این دیدار با اشاره به افق های کشور در پسابرجام بیان داشت: لغو تحریم ها می تواند باکمک به رشد اقتصادی، توسعه و اشتغال جوانان و گسترش زمینه های تولیدی، در بهبود زندگی مردم و شکوفایی کشور به ویژه استان خوزستان نقش بسزایی داشته باشد.
وی با استقبال از خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه توسط این بانک، نقش مهمی را در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه در خروج از شرایط سخت اقتصادی دوران تحریم داشته و مطمئنن در دوران پسابرجام نیز از جایگاه ویژه و تاثیر گذاری برخوردار است.
استاندار خوزستان با تاکید بر سنت الهی قرض الحسنه در آیات و روایات تصریح کرد: لازم است تا خیرین و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی در ترویج و اشاعه قرض الحسنه اهتمام داشته باشند.
در پایان بر تقویت همکاری های فی مابین بانک قرض الحسنه مهر ایران و استانداری خوزستان تاکید شد.
شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل استانداری برگزار شد، غفاری عضو هیات مدیره، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و مقرب مدیرشعب استان خوزستان بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: