کد خبر: ۹۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۴ - 2016January 17
رئیس کل سازمان نظام پرستاری تاکید کرد؛
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، شرط برگزاری جشن روز پرستار را، منوط به پاسخگویی وزارت بهداشت به مطالبات جامعه پرستاری دانست.
به گزارش شفا آنلاین : دکتر علی محمد آدابی، اظهارداشت: دو سال است که جامعه پرستاری، جشنی برگزار نمی کند و اگر هم برگزار کرده اند، با صندلی های خالی مواجه بوده است.

وی با بیان این مطلب که رویکرد غالب پرستاری بر همین تفکر شکل گرفته که امسال هم جشنی برپا نشود، گفت: وقتی مطالبات پرستاران بر زمین مانده است، عملا برگزاری جشن معنایی نخواهد داشت.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با عنوان این مطلب که پرستاران نیاز به جشن های یک روزه ندارند، تاکید کرد: جشن پرستاری موقعی معنا پیدا می کند که مطالبات پرستاران محقق شده باشد.

آدابی از برگزاری همایش های مطالبات پرستاری در سراسر کشور خبر داد و گفت: تنها در صورتی که در مدت باقی مانده تا روز پرستار، وزارت بهداشت چراغ سبز برای تامین مطالبات پرستاران نشان دهد، می توان امیدوار بود که جشن روز پرستار برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه منتظر رویکرد وزارت بهداشت در قبال مطالبات پرستاران هستیم، تصریح کرد: این موضوع برای دولت یازدهم خیلی بد است که جامعه پرستاری جشنی برگزار نکند. زیرا، اگر امسال هم از دست برود، این دولت تنها یک سال دیگر فرصت پاسخگویی به مطالبات پرستاری را خواهد داشت.

آدابی اظهارداشت: به عنوان سخنگوی صنف پرستاران کشور، می گویم که جامعه پرستاری به شدت ملتهب است و تا زمانی که مطالبات آنها تامین نشود، هیچ جشنی برگزار نخواهد کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: