کد خبر: ۹۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ - 2016January 13
شفاآنلاین :اجتماعی >جامعه پزشکی >همايش ستاد امر به معروف و نهي از منكر دانشگاههاي استان سمنان با حضور آسيابي دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر، دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و نماینده دانشگاههای استان سمنان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان و جمعی از روسا و نمایندگان دانشگاهها در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین ،حیدرآسيابي دادستان استان سمنان و دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر در این همایش قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را تشریح کرد و گقت:  در هر محیطی و برای هر ارکانی یک وظایف خاصی پیش بینی شده است.


دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: براي ترويج اين فريضه الهی در دانشگاهها بايد به روشهاي خاص و به زبان جوانان اقدام کرد.

وی افزود: با زبان دانشگاهی و تخصصی است که می توان با جوانها ارتباط برقرار کرد و اهمیت موضوع را به آنها منتقل نموده و با همفکری و تدوین نقشه راه می توان به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کمک کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدوس جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با اشاره به ایجاد ساختار امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاهها، بیان داشت: این ساختار، ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاههاست که این شورا سیاست گذاری و برنامه ریزی مرتبط با دانشگاهها را انجام می دهد.

لازم به ذکر است: طلایه داران، یاوران معروف و یادآوران معروف از طرح های ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ترویج این فرضیه است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: