کد خبر: ۹۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۴ - 2016January 13
عضو شورای عالی نظام پرستاری تاکید کرد؛
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور، بر مخالفت جدی هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس با اجرای طرح تربیت پرستار بیمارستانی تاکید کرد.
به گزارش شفاآنلاین :حمیدرضا عزیزی به جزئیات دیدار اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری استان هرمزگان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس اشاره کرد و گفت: در این دیدار تاکید شد که هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس با طرح تربیت پرستاری بیمارستانی به جد مخالف است.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس افزود: در شرایط فعلی و در نشستی که با دوستان دانشکده پرستاری داشتیم هم اکنون در مراکز آموزشی درمانی از کمبود شدید امکانات جهت برگزاری حداقل کلاس ها و کنفرانس های آموزشی گله مند هستند.

عزیزی از عدم برخورد مناسب با دانشجویان پرستاری در بیمارستان ها، تبعیض های فاحش و عدم امکانات کافی جهت مربیان و اساتید پرستاری، به عنوان گوشه ای از گلایه ها و اعتراضات جامعه پرستاری نام برد و گفت: طرح تربیت پرستار بیمارستانی مغایر روند رو به رشد و بالنده پرستاری آکادمیک است و باعث و خدشه دار شدن هویت و کیان پرستاری می شود.

عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور با تاکید بر اینکه شدیدا با این طرح مخالف هستیم، ادامه داد: در این جلسه، همچنین گلایه از پرداختی های با تاخیر، مبلغ ناچیز و عدم شفافیت در نحوه محاسبه کارانه بطور مثال پرداخت مطالبات صرفا در ۴ ماه اول و آن هم به صورت علی الحساب در برخی مراکز درمانی، مطرح گردید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: