کد خبر: ۹۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۴ - 2016January 10
قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت:
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به اشکالات موجود در دور اول طرح پزشک محقق گفت‌: این اشکالات برطرف شده و داوطلبان باید در آزمون دستیاری شرکت کرده و حداقل نمره 90 را کسب کنند

به گزارش شفاآنلاین : شاهین آخوندزاده در مورد دور دوم طرح پزشک خانواده گفت: ثبت‌نام دور دوم آغاز شده و تا کنون تعدادی از علاقه‌مندان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: اسامی این افراد به شورای عالی طرح پزشک محقق ارائه می‌شود و واجدین شرایط که به تأیید این شورا برسند به دانشگاه‌ها مختلف معرفی خواهند شد.

قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر بهداشت و معاونت‌های آموزشی و پژوهشی گفت‌: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط مانند بنیاد ملی نخبگان این طرح با سرعت بیشتری ادامه یابد.

آخوندزاده در مورد مشکلات به وجود آمده برای منتخبان دور اول این طرح گفت: بالاخره در شروع هر برنامه‌ای مشکلاتی وجود دارد از جمله این مشکلات این بود که افراد منتخب در آزمون دستیاری شرکت نکرده بودند که البته برای امسال و دور دوم شرکت در آزمون دستیاری اجباری شده است.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان باید حداقل نمره 90 را در رشته تخصصی خود کسب کرده و سپس با امتیازات پژوهشی که دارند وارد مرحله مصاحبه شوند.

قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که چه امتیازهایی برای این افراد وجود دارد که با وجود قبولی در آزمون دستیاری تخصص را دنبال نکرده و به طرح پزشک محقق ملحق شوند، گفت: امتیازات خاصی مانند حمایت‌های پژوهشی و آموزشی بسیاری از این افراد خواهد شد البته این را نیز در نظر بگیریم که افرادی به سمت پژوهش می‌روند که عاشق باشند.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: