کد خبر: ۹۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 2016January 05
شفا آنلاین>جامعه پزشکی-همایش ها>دبیر علمی چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی، از دستیابی به بهترین درمان ها برای بیماران با استفاده از روش های نوین الکتروتراپی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیامک بشردوست تجلی در نشست خبری چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی که از ۲۴ تا ۲۵ دی ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود، گفت: این کنگره با هدف استفاده از درمان های نوین الکتروتراپی در دستیابی به بهترین درمانها برای مشکلات مختلف بیماران برگزار می شود.

وی محورهای مورد بحث این سمینار را شامل الکتروتراپی مبنتی بر شواهد، الکتروتراپی بالینی - مطالعات سیستماتیک و کاربرد آن در الکتروتراپی، الکترو اکوپانچر وو کابردهای بالینی، لیزرهای پرتوان و کم توان، مگنت تراپی و کابردهای بالینی، دکترای حرفه ای فیزیوتراپی - موانع و راهکارهای اجرایی آن برشمرد.

بشر دوست عنوان کرد: الکتروتراپی یکی از ارکان های مهم رشته فیزیوتراپی است که امروزه همراه با رشد وسیع تکنولوژی رشد بسیار گسترده ای داشته و درمان های الکتروتراپی که امروزه در کلینیک های فیزیوتراپی ارائه می شود دیگر درمان سنتی قبلی نیست بلکه شامل تجهیزات پیشرفته ای از انواع لیزرهای کم توان و پرتوان، شاک ویو، مگنت و... مورد کاربرد در درمان های فیزیوتراپی است.

وی گفت: در چهارمین سمینار تازه های الکتروتراپی آخرین دستاوردها و شواهد علمی در خصوص تاثیر این دستگاه ها و درمان بیماری های مختلف بین محققین ایرانی به بحث گذاشته می شود تا در نهایت بتوانیم به موثرترین درمان که مردم کشورمان شایسته آن هستند برسیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: