کد خبر: ۹۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۴ - 2016January 04
شفا آنلاین>جامعه پزشکی-همایش ها>نشست مشورتی برنامه حذف مالاریا به میزبانی مرکز توسعه سلامت کیش و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در جزیره کیش برگزار شد .
به گزارش شفا آنلاین، این نشست سه روزه با حضور رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش ، رئیس اداره مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر، بندرعباس، جیرفت و شیراز، مسئولان اداره کل مبارزه با بیماری های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و رئیس اداره مبارزه با مالاریا UNDP روز دوشنبه در سالن اجتماعات هتل پارمیس کیش برگزار شد.
رئیس مرکز توسعه و سلامت کیش هدف از برپایی این نشست را نایل شدن به دستاوردهایی جهت حذف انواع بیماری مالاریا تا پنج سال آینده عنوان کرد .
محمد رضا رضانیا اظهار داشت : در این نشست سه روزه در مورد سیاست گذاری های اجرایی برنامه ملی حذف مالاریا در کشور، آخرین وضعیت مالاریا ، الزامات برنامه حذف مالاریا بحث و تبادل نظر شده است .
وی افزود : اهداف راه اندازی پایگاه های جامع داده های مالاریا ، آخرین دستاوردها و اقدامات صورت پذیرفته در این راه، چالش ها و مشکلات موجود به ویژه در استان های جنوبی کشور از مواردی است که در این نشت سه روزه به آن پرداخته خواهد شد .
این نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز با ارائه مباحث تخصصی ادامه دارد .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: