کد خبر: ۹۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۴ - 2015December 31
شفا آنلاین>حوادث پزشکی>معجزه نجات مادر باردار اهل میشیگان باعث شد تا اعضای خانواده، جشن تولد یک سالگی فرزند خانواده، جشن سال نو و مراسم شکر گزاری نجات مادر را در یک روز برگزار و از همسایه‌ها پذیرایی کنند.
  به گزارش  شفا آنلاین،به نقل از دیلی میل آماندا برنیر 31 ساله که در هفته دوم بارداری خود به تشخیص پزشکان به بیماری غیر قابل درمانی مبتلا شده بود امید نداشت که تولد دخترش آرابلا را ببیند. اما او بر خلاف پیش‌بینی پزشکان زنده ماند و شب گذشته  در سه میهمانی که به افتخار او ترتیب داده شده بود شرکت کرد.

آماندا می‌گوید، در دوران بارداری به علت ابتلا به یک بیماری نادر عصبی مغزی به طور کامل فلج شدم، پزشکان به من گفتند هیچ درمانی وجود ندارد و احتمالاً تا قبل از تولد فرزندم از دنیا خواهم رفت.  اما وضعیت به گونه  دیگری رقم خورد، آرابلا به دنیا آمد به او شیر دادم و فرزندم را  در آغوش گرفتم. این زن 31 ساله می‌گوید، روز گذشته همسایه‌ها و دوستان به دیدنم آمدند و در کنار دختر یک ساله‌ام ساعت‌های خوشی را سپری کردم.

آماندا که به تشخیص پزشکان به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک مبتلا است، در این مدت دردهای قابل توجهی را تحمل کرده است اما همچنان به تولد فرزندش امیدوار بوده است، پزشکان زنده ماندن آماندا و تولد دختر سالم و باهوش‌اش را دو معجزه اعلام کردند.

آماندا از همسرش خواست تا به شکرانه دومین سالگرد ملاقات او با دخترش، از همسایه‌ها با وعده‌های غذایی ویژه شب عید و کیک پذیرایی کند. وی می‌گوید، وقتی متوجه شدم که مدت زیادی زنده نخواهم ماند  برای دخترم کارت‌های تبریک سال نو درست کردم و روی آن نوشتم که چقدر دوستش دارم تا  همسرم پس از مرگم به او بدهد.

اکنون خوشحالم که خودم این کارت‌ها را به دخترم می‌دهم. از همسرم رائل تشکر می‌کنم که حمایت هایش باعث شد تا با امید بیشتری به جنگ مشکلات بروم و فرصت در آغوش کشیدن دخترم را داشته باشم.دنیا پرتو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: