کد خبر: ۹۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۴ - 2015December 25
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ایران را غیر از ایرانی نخواهد ساخت، گفت: با توکل بر خداوند و اتحاد و همبستگی بین همدیگر چنان ایرانی آباد خواهیم ساخت تا موجب افتخار دوستان و حیرت دنیا شود.

به گزارش شفا آنلاین،سید حسن هاشمی در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان روز جمعه در جمع دانشجویان دانشگاه ولایت ایرانشهر افزود: ایران متعلق به همه ایرانیان است همانطوری که امام امت (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند ما مسلمانیم و هیچ تفاوتی بین ما وجود ندارد.
وی با بیان اینکه برادران اهل سنت در تمامی صحنه های انقلاب حضور داشته اند، افزود: باید تلاش کنیم برای عمران و آبادانی کشورمان از تمام ظرفیتها به دور از هر گونه افراط و تفریط استفاده کنیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیستان و بلوچستان را استانی با ظرفیت های بالا دانست و گفت: هر چند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این استان از امکانات و خدمات محروم بود و تمام پزشکان آن غیر ایرانی بودند اما به برکت نظام جمهوری اسلامی هم اینک پزشکان متخصص سیستان و بلوچستان در کشور جایگاه ویژه ای دارند.
وی یکی از کارنامه های موفق دولت تدبیر و امید را در حوزه سلامت طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و افزود: به شکرانه پروردگار در دو سال گذشته خدمات خوبی در بخش های بهداشت و درمان ایرانشهر ارائه شده است.
هاشمی استقلال دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر را گامی مهم در توسعه زیرساخت های آموزشی و بهداشتی منطقه دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد این دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی ارتقا یابد اما پله پله زیرا تمام کمبودها و مشکلات کم کم و به تدریج حل می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: یکصد هزار نفر در وزارت بهداشت و درمان ردیف حقوقی ندارند و از محل درآمد بیمارستانها به آنان حقوق پرداخت می شود که امیدواریم با همکاری دولت و مجلس کمبود نیروی انسانی برطرف شود.
سید حسن هاشمی از روز چهارشنبه به شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان سفر کرده است، حضور در مراسم افتتاح همزمان 10 بیمارستان صحرایی در بخش پارود شهرستان سرباز، افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر بازدید از بیمارستان های چابهار، نیکشهر، کنارک و سرباز، سفر به ایرانشهر و سراوان از برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جنوب سیستان و بلوچستان است.ایرنا
برچسب ها: دانشگاه ، ولایت ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: