کد خبر: ۹۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 21
شفا آنلاین>سلامت جنسی>ورزش تخته یکی از بهترین راه ها برای تقویت لایه های عمیق شکمی همراه با بازوها، ران و باسن است.
به گزارش شفا آنلاین،داشتن فعالیت فیزیکی میتواند باعث ایجاد لذت در شما و شریک زندگیتان شود. هرگونه فعالیتی که ضربان قلب شما سریع تر و سخت تر میکند از قبیل پیاده روی یا دوچرخه سواری، میتواند جریان خون را تقویت کند و این موجب میشود مناطق آلت تناسلی نیز جریان خون بیشتری را تجربه کنند و باعث نعوظ در مردان و انگیختگی بیشتر در مردان شده و چه بسا حس بهتری در زنان ایجاد کند.

شنا
محققان دانشگاه هاروارد دریافتند که شناگران زن و مرد شناگر در دهه ششم زندگیشان زندگی جنسی مشابهی با زوجهایی دارند که ۲۰ سال از خودشان جوانترند. شنا باعث ایجاد استقامت و افزایش جریان خون، بهبود انعطاف پذیری و قدرت و کاهش استرس میشود. همچنین این ورزش برخی کالریهای جدی را میسوزاند، به خصوص در افردی که اضافه داشته و مردانیکه دچار اختلال نعوظ میشوند.


ورزش شکم و پشت
شکم قوی و انعطاف پذیر زیربنای همه چیزی است که شما انجام می دهید. نتیجه این نوع ورزش میتواد باعث شود شما در عین حال که ورزش میکنید به اوج لذت جنسی برسید.

وضعیت قورباغه
این حرکت شما را در طول عشق ورزی به شدت انعطاف پذیر خواهدکرد. این یک حرکت باز کردن رانهاست که باعث کشیده شدن امتداد درونی ران، کشاله ران و باسن میشود. این حرکت استرس را کاهش داده و مانع از هرگونه اختلاف در رختخواب میشود.

حرکت لولا
برای کمک به نگهداشتن خودتان در وضعیت ایده آل بدون اینکه پشت یاپاهای شما خسته شود، حرکت لولا پیشنهاد میشود. در این حالت باید پشت تان را به صورت ۴۵ درجه برای چند ثانیه نگهدارید و بعد دوباره به حالت اولیه نگهدارید. البته بهتر است درهر بار حرکت یکی از دستها را هم همراه کمر به پشت بکشید این حرکت نامحسوس در عین حال قدرت ماندن زیاد ایجاد میکند.

ورزش کگل 
این ورزش برای درمان بی اختیاری ادرار و تقویت عضلات کف لگن استفاده میشود. در این حالت ارگاسم بهتر اتفاق میافتد. شاید باور نکنیداما کگل در جلوگیری از انزال زودرس مردان نیز نقش دارد. اما مطالعات نشان داده است که نیمی از افراد این جرکت ر درست انجام نمیدهند. اگر زنی انگشتش را در واژن قراردادو احساس کشیده شدن دست داد، به این معناست که زن کاش را درست انجام میدهد.

ورزش تخته
این یکی از بهترین راه ها برای تقویت لایه های عمیق شکمی همراه با بازوها، ران و باسن است. این عضلات به ایجاد ثبات در عضلات شما بسیار کم میکند. کافی است یک بار در روز به مدت ۶۰ ثانیه این حرکت را انجام دهید. سعی کنید تعادل را روی زانوهایتان قرار دهید. 

حرکت سگ –گربه
بهتر است به این حرکت از یوگاه با دید دیگری نگاه کنید. این حرکت عضلات کمر  را تقویت میکند، ریتم قلب را منظم میکند و حتی به بهبود تمرکز ذهنی نیز کمک میکند. این حرکت باید جریان ثابت داشته باشد و در حرکت تا  قسمت گلو طول می کشد تا نفس کامل شود و در قسمت گربه یا قوس رو به پایین نیز نفس به طورکامل خارج میشود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: