کد خبر: ۸۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 17
تبادل تفاهم نامه با وزارت ورزش و جوانان
شفاآنلاین:بیمه و بانک>بیمه ایران با وزارت ورزش و جوانان درباره مسایل مربوط به جوانان تفاهمنامه همکاری بیمه ای برای چهار بسته بیمه ای و حمایتی «اشتغال، تحصیل، ازدواج و اوقات فراغت» مبادله کرد.
به گزارش شفاآنلاین : دراین تفاهمنامه که به امضای سید عباس حسینی مدیرعامل بیمه ایران و محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ارسید، طرفین بر ساماندهی امور مربوط به جوانان با بهره مندی ازظرفیت های بیمه ای بیمه ایران تاکید کردند.
تفاهمنامه همکاری بیمه ایران و وزارت ورزش و جوانان در چهار بسته بیمه ای و حمایتی شامل «بیمه اوقات فراغت جوانان، بیمه حمایت از اشتغال، بیمه حمایت از ازدواج و بیمه حمایت از تحصیل» طراحی و تدوین شده است که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و بیمه ایران قابلیت تبدیل شدن به بیمه نامه را دارد.
موضوع این تفاهمنامه، توسعه و ترویج فرهنگ بیمه، توانمندسازی جوانان در حوزه صنعت بیمه، تربیت متخصصان بیمه ای، طراحی و تدوین انواع پوشش های بیمه ای مورد نیاز جامعه جوان کشور و ارائه و عرضه پوشش های بیمه ای و حمایتی عنوان شده است.
همچنین ارتقای سطح پوشش بیمه ای موجود صنعت بیمه برای جوانان، ارتقای روحیه امید به آینده با ترویج فرهنگ بیمه ای در بین جوانان، افزایش بهره وری افراد فعال و کار آفرین جوان در پیشبرد و توسعه جامعه، ارتقای کیفیت زندگی درابعاد زیستی، روانی و اجتماعی، توانمندسازی جوانان درخصوص راه اندازی کسب و کارهای مرتبط با صنعت بیمه و توسعه اقدامات تعاملی و زمینه سازی باهدف استفاده بیشتر از توان صنعت بیمه در حوزه جوانان از اهداف اصلی مبادله این تفاهمنامه اعلام شده است.
مدیرعامل بیمه ایران پیش از تبادل این تفاهمنامه گفت: این تفاهمنامه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در صیانت از خانه و خانواده و بخش های مختلف جامعه مبادله شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با تحقق اهداف این تفاهمنامه عدالت اجتماعی بیش از بیش توسعه یابد.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تاکید ویژه ای درامر ازدواج و اشتغال دارد و این تفاهمنامه می تواند کمک زیادی به این موضوع کند.
رئیس هیأت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه ارائه خدمات نوین بیمه ای متناسب با نیازهای جامعه در راهبردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی و بیمه ایران قراردارد، یادآورشد: یکی از برنامه های راهبردی ما در بیمه ایران دستیابی به این راهبردهاست.
وی افزود: امید می رود با اجرایی شدن آن بخشی از دغدغه های حوزه جوانان کاهش یابد.
معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه گفت: به طور یقین فضای حاکم بر جوانان با حضور بیمه ایران رونق بیشتری خواهد گرفت و از این پس شاهد پویایی بیشتر این فضا خواهیم بود.
محمدرضا رستمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی و صیانت از خانه و خانواده، افزود: تاکید ایشان نشان دهنده اهمیت این مساله است؛ «امید» مهمترین و برجسته ترین مباحث مورد تاکید در حوزه جوانان است؛ امید به آینده زندگی، اشتغال، ازدواج و مسایل متعدد که مورد دغدغه جوانان است.
معاون امورساماندهی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مسئولان دولت تدبیر و امید درنظر دارند حرکت های امید بخش برای جوانان ایجاد کنند، به تفاهمنامه یادشده اشاره کرد و افزود: بیمه، سرمایه گذاری برای آینده است؛ سرمایه گذاری که منجر به ایجاد نشاط و امید در جوان برای مدیریت بهینه آینده او خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: