کد خبر: ۸۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 08
شفاآنلاین:گازگرفتگی زائران پیاده در موکب موسی ابن جعفر(ع) در کیلومتر 12 جاده قدیم نیشابور- مشهد به پلمپ شدن موکب موسی ابن جعفر توسط آتش‌نشانی منجر شد.

به گزارش شفاآنلاین :مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پلمپ موکب موسی ابن جعفر در 12 کیلومتری جاده قدیم نیشابور- مشهد توسط آتش‌نشانی خبر داد و گفت: این موکب به علت گاز گرفتگی زائران امام هشتم  پلمپ شده است.

دکتر رضا وفایی نژاد افزود: ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد امروز، 51 نفر از زائران امام رضا(ع) که از محور نیشابور- تربت جام راهی مشهد بودند در موکب موسی ابن جعفر(ع) دچار گازگرفتگی شدند و با اعزام نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

او از اعزام 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه خبر داد و تاکید کرد: مصدومان توسط 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس به 4 بیمارستان امام رضا(ع)، امدادی، ثامن و قائم منتقل شدند و غالب آنها تا این ساعت بطور سرپایی مداوا و مرخص شده اند.

بنابر پیش بینی های صورت گرفته بیش از 250 هزار زائر پیاده از 6 محور در خراسان رضوی برای ایام شهادت ثامن الحجج به مشهد می آیند.باشگاه خبرنگاران جوان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: