کد خبر: ۸۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 06
شفاآنلاین:بیمه و بانک>بانک توسعه صادرات ایران، به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای کشور در امر تأمین مالی و تسهیل صادرات، عضو انجمن توسعه موسسه های مالی در آسیا و اقیانوسیه (ADFIAP) شد.
به گزارش شفاآنلاین : کاظم دوست حسینی مشاور مدیرعامل بانک، افزود: ادفیاپ(ADFIAP) نقطه تمرکز بانک های توسعه ای و دیگر موسسه های مالی فعال در زمینه تامین مالی توسعه در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که عضویت بانک توسعه صادرات ایران، نقش مهمی در افزایش ارتباطات و تعاملات بین المللی بانک خواهد داشت.
وی افزود: سازمان غیردولتی «ادفیاپ» در سال 1976 با هدف تحقق توسعه پایدار تاسیس شده و در حال حاضر 131 موسسه از 45 کشور جهان در آن عضویت دارند.
حسینی، خاطرنشان کرد: بانک توسعه آسیایی، اگزیم بانک کشورهای هند و مالزی، موسسه ضمانت اعتبار صادارتی عمان (SAOC)، موسسه اعتبار صادارت - واردات فیلیپین و موسسه بیمه و تامین مالی صادرات استرالیا از دیگر اعضای ادفیاپ هستند.
دوست حسینی، با تشریح وظایف و مسئولیت های ادفیاپ، گفت: ماموریت اصلی این موسسه، سرعت بخشیدن به توسعه پایدار از طریق تقویت عملکرد موسسه های توسعه مالی، افزایش ظرفیت اعضاء و پشتیبانی از ابداعات توسعه مالی است.
وی افزود: برگزاری دوره های متنوع آموزشی حرفه ای، ارائه خدمات مشاوره تخصصی و انتشار گزارش های فنی از خدماتی است که ادفیاپ به موسسه های عضو ارائه می دهد.
تسهیل فرصت های بازدید موسسه های عضو از نهادها و موسسه های مالی پیشرو بین المللی، آموزش حین کار و امکان تبادل دانش با بانک های عضو و موسسه های وابسته، از دیگر خدمات انجمن محسوب می شود که با قبول عضویت بانک توسعه صادرات ایران، امکان بهره برداری از آنها برای توسعه خدمات مالی بانک فراهم شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: