کد خبر: ۸۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 21
شفا آنلاین>بیمه و بانک> میدان جانباز واقع در بلوار فردوسی مشهد را باید میدان بانک بنامیم!

به گزارش شفا آنلاین، میدان جانباز از جمله مناطقی در مشهد است که بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بسیاری در این میدان واقع شده اند.

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری که در شعاع کمتر از 200 متر ساختمان هایشان سر به فلک کشیده و با چشم و هم چشمی از یکدیگر در حال بالابردن طبقات ساختمان های خود هستند.

بانک قوامین را می توان جزو نخستین بانک هایی دانست که در این میدان سرپرستی خود را واقع کرد البته ساختمانی تنها چهار طبقه که به نظر کوچک به نظر برسد.

پس از این بانک کم کم سایر بانک ها در این میدان حضور پیدا کردند و سرپرستی های خود را در این منطقه مشهد مستقر کردند.

موسسه مالی و اعتباری میزان سابق و صادرات فعلی، بانک انصار، موسسه مالی و اعتباری آرمان ، بانک قوامین، موسسه مالی و اعتباری افضل توس، بانک پارسیان، بانک ملت، بانک صنعت و معدن، بانک مهر اقتصاد و بانک صادرات 10 بانکی هستند که به شعاع تنها 300 متر در اطراف این میدان واقع شده اند.

در این میان بانک صادرات در چند سال اخیر برجی چندین طبقه در دور این مدیان احداث کرده که به برج سپهر صادرات معروف شده است.

موسسه سابق میزان، بانک انصار نیز ساختمان های بزرگی را در این منطقه احداث کرده اند که البته به بزرگی ساختمان بانک صادرات نیست.

اما به تازگی ساختمانی بسیار بزرگ و بلند مرتبه توسط موسسه مالی و اعتباری عسکریه در این منطقه در حال احداث می باشد.

می توان گفت بزرگی این ساختمان تقریبا دو برابر برج سپهر بانک صادرات می باشد که نمایی زیبا و جذاب به میدان جانباز مشهد ایجاد کرده است.

با این اوصاف این میدان را می توان میدان بانک نامید چون کمتر شهری پیدا می شود که بیش از 10 بانک در دور یک میدان احداث کرده باشند.
 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: