کد خبر: ۸۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 26
شفا آنلاین>بیمه و بانک> روز گذشته سیستم های خدمات دهی بانک مسکن با اختلال مواجه شدند و در این بین روابط عمومی این بانک سکوت محضی را در پیش گرفت!
به گزارش شفا آنلاین، روز گذشته سیستم های نرم افزاری بانک مسکن دچار اختلال شد و در این بین حقوق سپرده گذاران بابت عدم خدمات دهی تضییع شده است.

اختلالات سیستمی بانک مسکن در روز گذشته مشکلات زیادی را برای بسیاری از سپرده گذاران و استفاده کنندگان از خدمات بانک مسکن ایجاد کرد.

این اختلالات از صبح روز گذشته آغاز و مشخص نیست تا لحظه تنظیم خبر این اختلالات برطرف شده است یا خیر؟

این بانک که دارای مشتریان بسیاری در جای جای کشورمان است، به سبب عدم خدمات دهی در روز گذشته مشتریان خود را ناراضی و حتی باعث ضرر و زیان هایی را نیز برای برخی از آنها ایجاد کرده است.

معمولا در چنین شرایطی و با توجه به نارضایتی مشتریان، روابط عمومی بانک دست به کار شده و اقدامی هر چند کوچک (حتی شده با یک اس ام اس عذرخواهی) و یا درج اطلاعیه در سایت اینترنتی این اختلال را اطلاع رسانی می کند.

اما در میان تعجب روابط عمومی بانک مسکن پس از یک روز اختلال کامل سیستم های نرم افزاری و عدم خدمات دهی مطلوب، کوچکترین عذرخواهی و اطلاع رسانی را در سایت اینترنتی خود انجام نداده است!

 با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک با دو خبر جالب توجه روبرو می شویم که هر دو آنها حکایت از خدمات مطلوب و برتر اعلام شدن روابط عمومی این بانک می باشد!

حال این سوال پیش می آید که آیا برتر اعلام شدن روابط عمومی در یک دوره مسابقه نه چندان مهم و تقدیر بانک مرکزی بابت خدمات مطلوب در سیستم چکاوک مهم تر از اطلاع رسانی بابت یک روز عدم ارائه خدمات بانکی به میلیون ها سپرده گذار می باشد؟

سوالی که شاید بهتر باشد روابط عمومی این بانک از خواب غفلت بیدار شده و پاسخی قانع کننده برای آن داشته باشد.اخبار بانک


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
این مشکل برای کل روز نبوده، و فقط برای چند ساعت بوده... بنده به عنوان یک کارشناس فناوری اطلاعات اعلام میکنم که بروز چنین مشکلاتی در شبکه طبیعیه...

شما رسانه ها اصولا بدون داشتن سواد و تخصص به دنبال تخریب دولت و سازمان ها و بانک های دولتی هستین.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: