کد خبر: ۸۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 25
شفا آنلاین>سلامت>معاون بهداشت، امداد و درمان مرزبانی در اعلام عملکرد نیمه نخست امسال، از افتتاح 33 واحد بهداری در مناطق مرزی و افزایش خدمت رسانی مرزنشینان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، سرهنگ دکتر دهدشت حیدری با بیان اینکه مرزبانی ناجا در راستای افزایش خدمات دهی به مرزنشینان، طرح های عمرانی و خدماتی ویژه ای دارد، افزود: در این راستا طی شش ماهه ابتدایی امسال، مرزبانی ناجا با جذب 70 بهیار و توزیع هشت دستگاه آمبولانس، 33 واحد بهداری در هنگ ها و گروهان های مرزی کشور افتتاح کرد.

وی ادامه داد : در نیمه نخست امسال ، شش مرکز دندانپزشکی سیار نیز در مناطق مرزی کشور افتتاح و کار خدمت رسانی به مرزنشینان و مرزداران سرعت گرفت.

حیدری تصریح کرد: پنج فروند از شناورهای 60 فوتی مرزبانی نیز طی شش ماهه نخست سال به منظور آمادگی جهت خدمت رسانی در مواقع اضطراری با اقلام امدادی و تجهیزات پزشکی تجهیز شدند.

این مقام مسئول در بهداری مرزبانی در پایان افتتاح چهار دفتر بهداشت و درمان در استان های مرزی ، اجرای طرح حکمت و توزیع 213 دستگاه فشار خون ، 159 دستگاه تست قند خون و توزیع 433 عدد کیف بهداشتی را از دیگر اقدامات بهداری مرزبانی ناجا طی این مدت برشمرد.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: