کد خبر: ۷۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 19
شفا آنلاین>بیمه و بانک>یک وجه اشتراک بین شرکت های بحران زده در این است که همگی در صدا و سیما تبلیغات داشتند.

به گزارش شفا آنلاین، چند صباحی است که برخی از شرکت های سرمایه گذاری که اسم رسم فراوانی هم دارند در مشهد دچار کمبود نقدینگی شده اند.این شرکت ها معمولا در مشهد سرمایه گذاری و فروش سهام خود را آغاز و در در حالی که در حال گسترش به شهرهای دیگر و استان های دیگر بودند جلوی فعالیت آنها گرفته شد.

شرکت پدیده شاندیز، شرکت سرمایه گذاری پردیسبان، موسسه مالی و اعتباری میزان، گروه شرکت های گرند از جمله شرکت هایی هستند که در این راستا گام برداشته و هم اکنون دچار نقدینگی شده و از سوی دادستان نیز ممنونع التبلیغات شده اند.

اما نکته مهمی که می توان به آن اشاره کرد این است که این شرکت ها با اشتیاق و هزینه های بسیار بمباران تبلیغاتی را در صدا و سیما به راه انداخته بودند.

اینکه صدا و سیما تبلیغاتی را نشان بدهد نوعی امیدواری و اطمینان خاطر در مخاطب ایجاد می کند که ناشی از تایید سازمانی بزرگ و معتبر در به جهت پخش این تبلیغات است.

هر چند پخش تبلیغات از یک رسانه به معنای تایید آن توسط صدا و سیما نیست اما باید این نکته را مد نظر قرار داد که به هرحال صدا و سیما رسانه ای تاثیر گذار است.

اغلب شهروندان با قوانین پیچیده شرکت های سرمایه گذاری و موسسات مالی و اعتباری آشنایی کاملی ندارند و تصور می کنند صدا و سیما این کار را برایشان انجام می دهد!

بنابراین بر اساس همین دیدگاه در شرکت های سرمایه گذاری و موسسات مالی و اعتباری سرمایه گذاری و هم اکنون دچار مشکلات عدیده ای شده اند.

متاسفانه بدون توجه به این نگاه همه تقصیر ها را به گردن شهروندان انداخته و اعلام می شود بدون تحقیق در موسسه مالی و اعتباری و شرکتی سرمایه گذاری نکنید.

آیا بهتر نیست به جای شانه خالی کردن برای یک بار نیز که شده و حداقل برای دلخوش مالباختگان تذکری هر چند محرمانه به صدا و سیما به جهت تبلیغات اینگونه شرکت ها و موسسات مالی و اعتباری بدهید؟اخبار بانک
 
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: