کد خبر: ۷۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 19
شفا آنلاین>جامعه پزشکی-همایش ها>همزمان با پانزدهمین کنگره بین المللی انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران اولین سمپوزیوم دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی، برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر امیر قاسمی عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی، گفت: اولین سمپوزیوم دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی همزمان با پانزدهمین کنگره متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با هدف ارتقاء سطح علمی و ایجاد بستری مناسب جهت هم اندیشی متخصصین ترمیمی و با رویکرد اختصاصی به نیازهای علمی و شغلی همکاران آینده مان در عرصه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تاریخ ۲۱ آبان 94 در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

رئیس اولین سمپوزیوم دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی افزود: این سمپوزیوم در یک برنامه کامل یک روزه برای متخصصین جوان ما برگزار می شود چرا که سرمایه گذاری در تامین نیروهای کارآمد و متخصص برای یک جامعه نشانگر شاخصه های بالاتری از پیشرفت در جامعه امروزی است.

وی گفت: بی شک دستاوردهای آموزشی و فرهنگی که از این گردهمایی به دست خواهد آمد بر همه اساتید و همکاران روشن است و بدیهی است که بهبود و کیفیت علمی و افزایش تبادلات و تجربیات علمی و هماهنگی بین تفکرات و مکاتبات مختلف باعث آماده سازی آینده سازان این رشته خواهد شد.

قاسمی افزود: مخاطبین این سمپوزیوم دستیاران تخصصی ترمیمی و زیبایی دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور خواهند بود و برنامه های متنوعی در قالب سخنرانی هایی با موضوعات مورد نیاز این گروه و همچنین برگزاری کارگاه ایمپلنت اجرا خواهدا شد و در پایان روز سمپوزیوم مسابقه ای بین دستیاران جهت سنجش دانش و مهارت علمی و عملی آنها برگزار خواهد شد و جوایز نفیسی نیز به نفرات برتر اعطا می شود.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: