کد خبر: ۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 19
شفا آنلاین>اجتماعی>مطبوعات به دنبال مباحث چالشی در حوزه سلامت هستند تا موجب فروش روزنامه‌ها و مجلات خود شوند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر یدالله سهرابی عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی با انتقاد از هجمه‌های کارشناسی شده علیه جامعه پزشکی ابراز داشت: همه صنوف مشکلات و مباحث خود را دارند اما مطبوعات برای درآمدزایی بیشتر مباحث را به نظام پزشکی کشانده و موجب مشکلات عدیده‌ای برای جامعه پزشکی می‌شوند.

این داروساز ادامه داد: از طرف دیگر نظام پزشکی فاقد ابزار رسانه‌ای است و صدا و سیما نیز همکاری خوبی را با سازمان ندارد. جامعه پزشکی برنامه نقد را می‌پذیرد اما برنامه هجو را هرگز.  

وی با ابراز نگرانی از پخش برنامه‌های کارشناسی نشده صدا و سیما افزود: هجوها موجب می شود اعتماد میان پزشک و بیمار که سرمایه ما نیز محسوب می‌شود، با این هجو ها و برنامه‌های سخیف از دست رفته و ضررهای جبران ناپذیری را به کشور و به خصوص مردم وارد کند.

سهرابی با تاکید بر اینکه هر چه همکاری اعضای سازمان با سازمان متبوع خود هارمونی بیشتر و ساز کوک‌تری داشته باشد، صدای خوش موسیقی زیباتری را موجب خواهد شد که احساس آرامش را به جامعه پزشکی و مردم هدیه خواهد داد.

وی اضافه کرد: امیدوارم تمام کارهای سازمان برآیند رو به بالا و اثر سینرژی مثبت داشته باشد تا بتوانیم کجاوه‌ای که چند سالی به امانت دست ما سپرده شده است را به سر منزل مقصود برسانیم.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: