کد خبر: ۷۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 13
شفا آنلاین>بیمه و بانک> شرکت پدیده شاندیز شب گذشته دومین بیانیه خود را در چند روز اخیر منتشر کرد.
به گزارش شفا آنلاین، شرکت پدیده شاندیز که همچنان درگیر مشکلات متعدد است شب گذشته دومین بیانیه خود را در طی چند روز منتشر کرد.

در این بیانیه بیشتر از اینکه راه بازشدن گره این شرکت سرمایه گذاری و گردشگری بیان شود از مسئولان استانی خراسان رضوی و کشوری تشکر شده است!

بر اساس اطلاعیه ای که در سایت اطلاع رسانی این شرکت منتشر شده است آمده در بازه زمانی دو هفته تا یکماه، تلاش می کنیم مجوزات لازمه را کسب کنم!

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

"سهامداران محترم پدیده شاندیز

به اطلاع میرساند مصوبات شورای محترم امنیت کشور و ستاد محترم تدبیر استان مرتبط با شرکت به هیئت مدیره ابلاغ گردیده که در همین فرصت جا دارد از ریاست محترم جمهور، شورای محترم امنیت کشور، وزیر محترم کشور، استاندار محترم و معزز خراسان، دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر دست اندرکاران و مسئولین محترمی که زحمات فراوانی را در این مسیر متحمل شده اند تشکر و قدردانی نماید و به استحضار میرساند مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت حسب مصوبه ابلاغی حداکثر سعی و تلاش خود را در بازه زمانی دو هفته تا یکماه، مصروف اخذ مجوزات قانونی لازم نموده و در راستای اجرای مصوبات ابلاغی برنامه ریزی های لازم به منظور اجرایی نمودن بندهای مصوبه انجام و طی بیانیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد نمود.

امید است با صدور مجوزات قانونی و با همراهی و پشتیبانی شما عزیزان شاهد اعتلا و پیشرفت شرکت باشیم.

روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده شاندیز"

این در حالی است که سهامداران و دارندگان حواله تعهد پرداخت از چند روز پیش با خلف وعده این شرکت مواجه شده و به هر طریق ممکن سعی دارند اعتراض خود ار به گوش مسئولان برسانند.

تصور می شد شرکت پدیده در این اطلاعیه بصورت شفاف نسبت به برگه های تعهد پرداخت اظهار نظر کند که اینگونه نشد و سهامداران باید منتظر اطلاعیه های بعدی این شرکت باشند.
 




 
 
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
0
ضمن تشکروقدردانی اززحمات بی وقفه ومستمرمدیرسایت برای ایشان آرزوی موفقیت نمائیم .
سلام به تمام سهامداران دوستان آنچه که تاکنون گذشت بدون شک بسیار تلخ و ناگوار بودوجزرنج ودردونگرانی وشنیدن دروغها و وعده ها وشعارهای پوچ ومسخره پس از ( 9 ) ماه حاصلی نداشت وهمانطوری که شاهدش هستیم در پیج و خم بلاتکلیفی و چون باتلاقی که روز بروز مارا بیشتر بدرونش میکشد.چیزی که اکنون شاهد آن هستیم دو پهلوست از یک طرف دری را به شرکت پدیده باز می کنند.وازطرف دیگر چندین مورد جدید برخلافهایش افزوده میشود قانونی که درمورد ساخت وساز عوض نشده فقط دولت محترم جایگزین دولت قبلی تشریف آورده اند حال فرض براین باشد که دردولت قبلی مسئولینی دراین رابطه روابطی با مدیران شرکت پدیده برقرارکردندوقوانین بدرستی رعایت نشد اینک که دوسال از ورود دولت تدبیر وامید به ریاست جناب آقای دکتر روحانی میگذرد .وما فرض میگیریم شرکت پدیده تمام خلافهایکه نهاد های مختلف ادعا مینمایند مرتکب شده .پس ما نمی دانیم دم خروس را ببنیم یا قسم حضرت عباس چون حداقل یکسال تمام درزمان این دولت محترم شبانه روز صداوسیمای جمهوری اسلامی به تبلیغ خود ادامه دادودرنهایت یک شب ناگهان در برنامه ( 30/8 ) عنوان شد که شرکت مذکور چندین انحراف بزرگ دارد وباید قلع غم گردد بلا فاصله دفاتر در سراسر کشورپلمپ شد وسرنوشت حدود بک میلیون ایرانی آنچه که امروزشاهدش هستیم آیا این مشکل بروش دیگری قابل حل نبود؟ این بود آن تدبیری ریاست محترم جمهوری در انتخابات به مردم ایران وعده هاش راداده بود؟ حال برخلاف فرموده های مسئولین تنها کسانی که دراین رابطه از هر لحاظ صدمه دیدند سهامدارانند دوستان یک نکته بسیار مهم این پرونده تا کنون در مراجع ذیربط ومدیران شرکت پدیده بررسی تصمیم گیری شده در صورتی که طرف عمده پرونده سهامدان هم هستند. بدین جهت کمترین حقوق اولیه سهامدانی که تعهدنامه هایشان پاس نشده درآن لحاظ نشده .نتیجه اش بیانیه ( 2 ) شرکت خودشان هر طوری می خواهند میبرند ومیدوزند.تازه دربیانیه اعلام مینماید در آینده شمارا در برنامه زمانبدی شرکت قرارخواهیم داد مدیران محترم پدیده ما که انصراف داده و تعهد نامه داریم برنامه های پرازابهام شما برای آنهایی خوب است که سهامشان را هنوز دارند. لذا نسبت به پرذاخت تهعدنامه ها برنامه آینده شما ربطی ندارد دروغ بس است شما مردم را چه فرض کردید....... بزودی تمام میشود به امید خالق یکتا
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
ضمن نشکرازمدیرسایت وسلام به تمام سهامداران جزء پدیده سرخط اکثرخبرگزاریهاخبرمختومه شدن پرونده پدیده ومیزان رااز قول مجمع نمایندگان محترم استان خراسان رضوی بچاپ رساندند درحالی که این دوپرونده بیش از یک میلیون نفرطلبکاربلاتکلیف درپی دارد این اتفاق درتاریخ ایران ثبت خواهد شد وازحقوقدانهای صاحبنظرخواهش داریم نسبت به آن اعلام نظر فرمایند نمایندگان محترم شماچه تضمینی رابرای احقاق حقوق مردم که اکثرا زندگی خود رادرگروشرکتهای یادشده قرار دارد اخذ کردید.؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
ضمن تشکرفراوان ازمدیرسایت واحترام به تمامی نظرات سهامداران پدیده خواهش دارم ازآن تعدادازآقایان. درست نیست نظرات خودشان رابخواهند به بقیه تحمیل کرده ویا به آنها توهین کنند
کسی که ادعاداردازشرکت سودفراوانی برده ودربورس وجاهای دیگر نیز سهام خریده مسلمااز توان مالی خوبی برخوردار است مانند........ به محض اخذ چند مصوبه و چند راهکار بسیار زمانبروتامین حقوق دولت و مدیران شرکت بدون در نظر گرفتن حق بیش از یک میلیون ایرانی سرگردان که اکثرا از طبقه زیر متوسط جامعه میباشند اعلان می نمایند با توجه به حل مشکلات پرونده پدیده ومیزان مختومه شد لطفا نمایندگان محترم شما فریاد دادخواهی این جمعیت رانمیشنوید.؟ چه تضمینی ودر چه زمانی این شرکتها نسبت به پرداخت حواله های خود اقدام خواهند کرد.؟ مردم گرفتارند شرمنده خانواده وکلی بدهکارند این تعداد راننده وآشپز وخدمتکارومحافظ ندارندوبا درد جامعه خود آشنا هستند از زمانی که مجمع محترم نمایندگان استان خراسان رضوی پرونده رامختومه اعلان کردند دیگر حتی شرکت تلفن سهامداران را جواب نمی دهند متاسفانه تمام اقدامات مبهم وزمان براست چرا مردم را اینقدر ساده لو تصور می کنید مگر شرکت پدیده با این شرایط میتواند زودترازدوسال وارد بورس شود.؟ تازه نمایندگان محترم میدانند آنهایی که بیش از ( 9 )ماه منتظر اخذ حواله هشان ماندند دیگر ورود شرکت به بورس فقط برای یاران سهامداران که سهم خود را حفظ کردند مرتبط است این همان وعده پوچ وسرخرمن است گویا خوراک خوبی است برای انتخابات پیش رونمایندگان محترم با احترام فراوان بعرض میرسانم شما سروران نمایندگان ما در مجلس هستید ونباید پرونده ای که بلحاظ حقوقی هزاران هزار شاکی درپی دارد آن را مختومه اعلام کنید لطفا کارشناسان حقوقی در این مورد در سایت اعلام نظر فرمایند با تشکراز همه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: