کد خبر: ۷۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 10
شفا آنلاین>سلامت>طرح تحول نقطه مثبتی بود اما بار حوزه سلامت به خوبی توزیع نشد و این مهم به عنوان یک نقطه منفی فراروی سازمان نظام پزشکی قرار گرفت.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر سعید کاظمی بازرس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی‌،  با بیان اینکه مشکلاتی که در دو دهه گذشته در سیستم سلامت کشور به وجود آمد، شرایط خاصی را برای سازمان نظام پزشکی ایجاد کرد‌، گفت: این مشکلات شامل چالش آغاز به کار دور جدید سازمان نظام پزشکی، طرح تحول نظام سلامت و غیره بود که تاثیر بسزابی را بر نظام پزشکی گذاشت و آن را با فراز و نشیب بسیاری همراه کرد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه نظام سلامت در جامعه عمده‌ترین مسئله‌ای بود که در جامعه پزشکی مطرح شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نظام بودجه‌ریزی دولت، توجه بسیاری به حوزه سلامت صورت گرفت و زیرساخت‌های آن مهیا شد.

عضو مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص نگاه مشترک میان وزارت بهداشت، سازمان های بیمه‌گر و سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر این نهادها به نقطه‌ای مشترک رسیده‌اند البته امکان دارد سوء تفاهم‌ها و یا اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته باشد اما نسبت به سنوات گذشته، در نظام سلامت و در ارائه بهترین کیفیت خدمات به زبان مشترک گویاتری دست یافتیم.

وی با اشاره به گروه‌های مرجع در هر جامعه‌ای، ابراز داشت: باید به آبرو و اعتبار این گروه‌ها اعم از معلمین، مهندسین، قضات، پزشکان و غیره توجه بیشتری را داشت و با برخی اقدامات و یا اتفاقات ساده هویت آن ها را خدشه دار نکرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: