کد خبر: ۷۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 06
دبیر انجمن پزشکان کودکان خبر داد
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>درمان>دبیر انجمن پزشکان کودکان با اشاره به اینکه توسعه آموزش مسائل علمی پزشکان متخصص کودکان در اولویت کاری این انجمن قرار دارد، از برگزاری کنگره علمی کودکان ایران در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین : محمدرضا بلورساز  در رابطه با اهم برنامه انجمن پزشکان کودکان، اظهار داشت: توسعه آموزش مسائل علمی در میان پزشکان متخصص کودکان از اولویت‌ اصلی این انجمن به شمار می‌رود. متخصصان اطفال باید با علم روز آشنا شوند و جهت درمان بهتر بیماری‌ها در میان کودکان با مسائل علمی روز دنیا که مرتبط با حوزه کاری آنها است، آموزش ببینند.

وی از برگزاری کنگره متخصصان کودک ایران در اردیبهشت ماه سال 95‌، خبر داد و گفت: این کنگره که کنگره استاد قریب نام دارد، از برنامه‌های انجمن پزشکان کودکان محسوب شده و در دستور کار این انجمن قرار دارد.

دبیر انجمن پزشکان کودکان با اشاره به اینکه آموزش برای متخصصان کودکان باید به صورت مدون انجام گیرد، افزود: آموزش‌های همگانی نیز همیشه مورد توجه بوده و غیر از آموزش‌های مدون به متخصصان کودکان ارائه می‌شود.

بلور ساز با بیان اینکه شرکت در کنگره‌ها و یادگیری آموزش‌های مدون و شرکت در جلسات بازآموزی برای پزشکان متخصص کودکان امتیاز دارد، ادامه داد: افزایش ارتباطات بین‌المللی با کشورهای دنیا از دیگر برنامه‌های انجمن علمی کودکان ایران است.

وی با اشاره به اینکه شماره 5 و 6 مجله انگلیسی پزشکان متخصص کودکان ایران در حال چاپ است، گفت: خبرنامه علمی نیز در این رابطه به زودی منتشر می‌شود.

دبیر انجمن پزشکان کودکان افزود: از دیگر برنامه‌های ما کمک به متخصصین اطفال جهت رفع مسائلی همچون تأمین واکسن مورد نیاز برای بیماری‌ آنفولانزا است که ما تلاش می‌کنیم آن را خریداری کنیم  و در اختیار آنان قرار دهیم.

بلورساز در پایان با بیان اینکه بیش از 6 هزار متخصص کودکان در کشور وجود دارد، خاطر نشان کرد: این در حالی است که نیمی از این آمار در تهران و حومه آن قرار دارد و خدمات درمانی را به کودکان ارائه می‌دهند.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: