کد خبر: ۷۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 08
شفا آنلاین>سلامت>نخستين آزمايشگاه دارو در معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي ايران افتتاح مي‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي ايران از افتتاح اولين آزمايشگاه دارويي در بين دانشگاه‌هاي علوم پزشکي، توسط معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي ايران خبر داد.

 مهران ولايي، معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي ايران در اين خصوص گفت: «اولين آزمايشگاه دارو توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکي ايران افتتاح خواهد شد و بخشي از دستگاه‌هاي مورد نياز جهت تجهيز آزمايشگاه دارو (آزمايشگاه فراورده‌هاي جامد مثل قرص‌ها) خريداري و نصب گرديده و به‌زودي آماده بهره‌برداري خواهد بود.»

 معاون غذا و دارو با اشاره به دستاوردهاي معاونت در سال 93 از‌جمله دومين همايش کشوري سلامت شير اظهار کرد: «خداوند را شاکريم در سالي که گذشت پيشرفت خوبي را در معاونت غذا و دارو شاهد بوديم و اميدواريم به حول قوه‌الهي و کمک دوستان با قدرت، همت والا، هماهنگي مديران و قراردادن استراتژي‌هاي معاونت در الويت برنامه‌هايمان به اهداف معاونت در سال 94 نيز نائل شويم.»

 وي در ادامه از "اولين همايش تهديدات ايمني و سلامت غذا در دنياي امروز" در آذرماه سال جاري خبر داد. در آخر ولايي از زحمات دکتر فتحي سرپرست مجموعه مدد و مديران مجموعه معاونت تشکر و قدرداني کرد. همچنين در اين مراسم ضمن تقدير از مديران مجموعه مدد و کارمندان نمونه معاونت غذا و دارو، از همکاران داروساز بازنشسته معاونت نيز تقدير به عمل آمد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: