کد خبر: ۷۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 24
شفاآنلاین :جامعه پزشکی >سلامت >مراسم بزرگداشت روز پزشک شامگاه یکشنبه یکم شهریور ماه 94 با حضور دکتر شادنوش رئیس دانشگاه، مهندس وکیلی استاندار سمنان، مهندس خسروی نمایند مردم شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر، میرزایی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان،دانایی فرماندار سمنان، دکتر شربتدار شهردار سمنان و جمع کثیری از اساتید، پزشکان و مدیران دانشگاهدر مهمانسرای جهانگردی سمنان برگزار شد


به گزارش شفاآنلاین ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این مراسمضمن تبریک این روز فرخنده به جامعه پزشکی،گفت:با حمایت های دولت و زحمات و تلاش های حوزه سلامت در کشور و استان شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.به گزارش شفاآنلاین،

دکتر مهدی شادنوش افزود: مردم در گذشته علاوه بر بیماری خود دغدغه ای به نام هزینه های درمان هم داشتند اما خوشبختانه امروز با تدابیر اندیشیده شده مردم و پزشکان به ارامش خاطر رسیدند.

.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از سعه صدر و تحمل جامعه پزشکی در اجرای طرح تحول سلامت قدردانی و تصریح کرد: این طرح بدون مشارکت و تحمل شما نهادینه و موفق نمیشد.

دکتر شادنوش جامعه پزشکی این استان را قشری فرهیخته و متشخص نامید و افزود: وزرات بهداشت همه شاخص های سلامت در این استان را رصد کرده و این استان مورد تشویق و تقدیر وزارتخانه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان سال 94 را سالی نوید بخش برای حوزه سلامت استان دانست و گفت: امسال اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و امکانات و تجهیزات خوبی برای استان خریداری شده است که به تشخیص و درمان بیماری ها کمک شایانی خواهد کرد و اعزام های درمانی به خارج از استان کاهش خواهد یافت.

دکتر شادنوش در پایان ضمن عذرخواهی از جامعه پزشکی به دلیل به تعویق افتادن مطالباتشان اظهار داشت: تلاش می کنیم با همکاری سازمان های بیمه گر بخشی از این مطالبات را پرداخت کنیم و امیدواریم با نهادینه تر شدن بودجه های سلامت در آینده نزدیک شاهد پرداخت به موقع مطالبات جامعه پزشکی باشیم.

مهندس وکیلی استاندار سمنان نیز ضمن تبریک روز پزشک بیان داشت: دولت تدبیر و امید با اجرایبرنامه تحول نظام سلامت دغدغه ملت شریف ایران را دربا کاهش هزینه های درمانی التیام بخشید.

مهندس وکیلی افزود:اجرای موفقیت آمیز برنامه تحول نظام سلامت به همت شما پزشکان عزیز و همراهی خانواده محترمتان در دولت تدبیر و امید عملیاتی شد و این موفقیت بزرگ را به جامعه پزشکی استان سمنان تبریک می گویم.

دکتر کامران قدس رئیس جامعه پزشکی شهرستان سمنان در این مراسم با ارائه گزارش عملکرد یکساله این سازمان،گفت:یکی از این اقداماتسازمان نظام پزشکی سمنان،بررسی تعرفه ها بود که پس از تشکیل کمیته استانی،تعرفه هامصوب شد و هر جا که احتمال آسیب رسیدن به مردم را تشخیص دادیم با هماهنگی بیمه ها هزینه ها را کاهش دادیم

لازم به ذکر است: در قستمی از این مراسم پزشکان پیشکسوت دانشگاه به بیان خاطرات خود در حوزه درمان پرداختند.

گفتنی است در پایان برنامه از 5 پزشک پیشکسوت و 5 پزشک نمونه با اهداء لوح تقدیرقدردانی گردید.

اسامی پزشکان پیشکسوت :

1- سرکار خانم دکتر سمیرا مهرعلیزاده - فوق تخصص قلب کودکان

2- سرکار خانم دکتر ملیحه هراتی - متخصص اطفال

3- سرکار خانم دکتر حمیرا الهی - دندان پزشک

4- جناب آقای دکتر جعفرجندقی - پزشک عمومی

5- جناب آقای دکتر حسین بیدقیان - داروساز

اسامی پزشکان نمونه:

1- سرکار خانم دکتر صباحت حقی - فوق تخصص آنکولوزی اطفال

2- سرکار خانم دکتر الهام صفاریه - متخصص زنان و زایمان

3- سرکار خانم دکتر سودابه منوچهری - متخصص داخلی

4- جناب آقای دکتر آزادبر - متخصص رادیولوژی

5- جناب آقای دکتر برزگر - متخصص جراح عمومی

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: