کد خبر: ۷۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 29
شفا آنلاین>سلامت> داروسازي سيفر (Cipher) اخيرا اعلام کرده که دومين مطالعه فاز3 براي داروي اوزنوکساسين (Ozenoxacin)- يک درمان موضعي براي بيماران بزرگسال و خردسال مبتلا به زرد زخم که عفونت پوستي باکتريايي به شدت مسري است- را با موفقيت به پايان برد.
به گزارش شفا آنلاین،شوان پاتريک اوبرين، مدير عامل شرکت داروسازي سيفر مي‌گويد: «تکميل موفقيت آميز دومين مطالعه فاز3 داروي اوزنوکساسين، ما را يک قدم به دستيابي به درمان آلترناتيو براي يکي از شايع‌ترين عفونت‌هاي باکتريايي پوستي در کودکان سراسر دنيا نزديک‌تر مي‌کند.»

در اين مطالعه، که اوزنوکساسين با فرمولاسيون مناسب مصرف موضعي براي بيماري‌هاي عفوني مختلف پوستي در بزرگسالان و خردسالان بالاي 2 ماه مورد استفاده بود، برتري کرم 1 درصد اوزنوکساسين با الگوي مصرف دوبار در روز براي مدت 5 روز با دارونما مقايسه شد.

به علاوه، کرم 1درصد اوزنوکساسين در درمان باکتريولوژيک نيز نسبت به دارونما برتري داشت. اوزنوکساسين در مطالعه مذکور دارويي ايمن به شمار رفته و از سوي جمعيت بيماران در هر دو گروه سني بزرگسال و خردسال به خوبي تحمل شد.

مطالعه در 44 مرکز در آمريکا، آفريقا، آلمان، روسيه و اسپانيا انجام شد و در مجموع، 412 بيمار بزرگسال و خردسال بالاي 2 ماه که براي آنها تشخيص زردزخم تاول دار يا بدون تاول گذاشته شده بود در آن شرکت داشتند. اولين مطالعه باليني فاز3 اين دارو در سال 2013 ميلادي با موفقيت تکميل شد و در دو گروه بزرگسالان و خردسالان، برتري قابل‌توجه باليني و باکتريولوژيک در مصرف‌کنندگان آن مشاهده شد.

انتظار مي‌رود که درخواست تاييد اوزنوکساسين در 3 ماهه اول 2016 ميلادي به سازمان غذا و داروي آمريکا ارائه شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: