کد خبر: ۷۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 19
هیئت داوران دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تایید کرد؛
شفاآنلاین:اقتصاد>بیمه و بانک>بانک شهر بر اساس رای هیئت داوران دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، در 5بخش رتبه برتر را کسب کرد.
به گزارش شفا آنلاین : در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، این بانک موفق شد تا رتبه‌های برتر را در پنج بخش "نویسندگان کتاب تخصصی حوزه روابط‌عمومی وارتباطات"، "پوستر"،"نسخه موبایلی وب‌سایت"،"تبلیغات مکتوب(نشریات و رپرتاژ آگهی)" و همچنین "کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی" را به خود اختصاص دهد.
در این مراسم که به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی، کارگزار روابط‌عمومی و سازمان توسعه تجارت ایران، با شعار «برنامه‌ریزی، حرفه‌ای‌گرایی و اعتمادسازی» برگزار شد، "مهدی باقریان"، رییس این انجمن با ارایه تاریخچه‌ای از جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، گفت: امسال بیش از۲ هزار اثر از 130سازمان به جشنواره ارسال شده که نسبت به سال گذشته ۲۰درصد رشد داشته است و به گواه داوران جشنواره، در قسمت‌های مختلف هم از لحاظ کمی و هم کیفی پیشرفت خوبی حاصل داشته است و در برخی بخش‌ها، رقابت بسیار نزدیک بود.
وی تصریح کرد: این جشنواره از سال‌1381 در انجمن متخصصان روابط‌عمومی مطرح و با استقبال زیادی روبه‌رو شد و در تمام این سال‌ها تلاش شد بنیه علمی و حرفه‌ای این حوزه تقویت شود و شاهد نتیجه آن در خروجی انتشارات روابط‌عمومی‌ها باشیم.
همچنین در جریان برگزاری این مراسم، "کاظم متولی"، مدرس و پیشکسوت عرصه روابط‌عمومی، "حسن محرابی" مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر "حسن خجسته"، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، به بیان نظرات خود در حوزه روابط‌عمومی پرداختند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: